Mondaily: L’Oréal kupuje kosmetickou značku Aesop
L’Oreál za cca 53,7 miliardy korun kupuje australskou značku kosmetiky Aesop. Zemřel Michael Roberts – bývalý módní a stylistický ředitel časopisu Vanity Fair. Obuvnická firma Vasky koupila značku Botas. Nike uvedl šortky pro ženy s ochranou proti prosáknutí.
L’Oréal kupuje kosmetickou značku Aesop
L’Oreál opět posiluje své portfolio luxusní kosmetiky, tentokrát koupí od brazilské Natura & Co za cca 53,7 miliardy korun australskou značku kosmetiky Aesop. Značka Aesop byla založena v roce 1987 a nabízí přípravky pro péči o pleť, vlasy a tělo.
Michael Roberts zemřel ve věku 75 let
Bývalý módní a stylistický ředitel časopisu Vanity Fair zemřel ve svém domě v Sicílii. Roberts se po desetiletí věnoval médiím a módě jako fotograf, ilustrátor a módní redaktor. Byl tvůrčí silou mnoha významných obálek časopisů, včetně obálky časopisu Tatler, na níž je návrhářka Vivienne Westwoodová vyobrazena jako bývalá premiérka Margaret Thatcherová.
Obuvnická firma Vasky koupila značku Botas
Značka Botas je legenda mezi teniskami, která se vyrábí už od roku 1963. Od letošního roku je v likvidaci a po vlně spekulací ji nekoupil nikdo jiný než značka Vasky, která o značku projevila zájem hned, co se dozvěděla o problémech Botasu. Chce pokračovat ve výrobě modelových řad Classic, Authentic, krasobruslařských bruslí, běžkařské obuvi a také bot pro nohejbalisty.
Nike uvádí na trh šortky proti prosáknutí
To, že Nike myslí i na ženy víme dávno, tentokrát to opět potvrdili a uvedli speciální biker šortky pro ženy, které mají menstruaci. Šortky zabraňují prosáknutí a proto si můžete v klidu vychutnat trénink, dokonce i když máte své dny. Za nás je to skvělý nápad!
Foto: archiv značek