Na Měsíc a zpět s novou hrou od značky Burberry
Dům Burberry vstoupil do světa her s novinkou B Bounce. Napodobuje tak populární hru Doodle Jump, kterou představil před téměř deseti lety. Ve hře se objevuje oblečený jelen do návrhu Riccardo Tisci. Hra spočívá v jednoduchém principu skákání z platformy na platformu až k samotnému Měsíci. Držitelé nejlepšího skóre mají šanci získat hodnotné ceny.
Burberry je britský luxusní brand známý díky svému tartanovému vzoru, prvotřídním materiálům a trenčkotu. Firmu vybudoval v roce 1856 tehdy
dvacetiletý Thomas Burberry. Značka nesčetněkrát změnila svoji strategii k získání nových zákazníků, tentokrát zvolila netradiční cestu v podobě alternativní reality.
Mark Morris starší, úřadující viceprezident digitálního podnikání pro Burberry uvádí, že se pokusili oslovit novou generaci mladých spotřebitelů skrze zábavné hodiny u hry.
Brand si čím dál více uvědomuje rozmanitost prostředí, ve kterém se mladí uživatelé pohybují, proto se snaží vytvořit novou komunitu za pomocí herních interakcí. Miléňané jsou totiž podle průzkumů přesycení reklamními spoty a tak jim dostatečně nevěnují pozornost. Módní dům chce kreativně upozornit na svou novou kolekci, která bude plná typického monogramu.
Hru si nyní můžeme stáhnout na Burberry.com
zdroj : 1.