Nejlepší vánoční kampaně módních značek
Na Vánoce se plní ta nejtajnější přání, setkává se celá rodina a vaším příbytkem zavládne dokonalá sváteční atmosféra. Podívejte se s námi, jak vypadají ty nejkrásnější a nejoriginálnější kampaně známých módních značek, které vám vezmou dech, pobaví vás i navnadí k přípravám a oslavám nejdůležitějšího dne v roce. Necháte se inspirovat?
COACH
Americká značka Coach sází na rodinnou atmosféru a zvučná jména. Hlavní tváří sváteční kampaně je zpěvačka Jennifer Lopez, která nabízí recept na nefalšovanou rodinnou pohodu. V kampani je totiž, mimo jiné, vyfotografována i se svými dětmi Maxem a Emme a její matkou Gaudalupe. Spolu se svojí rodinou se představí i herec Michael B. Jordan, u stromečku nás pak přivítá s čtyřnohým mazlíčkem modelka a herečka Camila Morrone. Krásné kousky od Coach prezentuje i rapperka Megan Thee Stallion, basketbalista Jeremy Lin, herec Quincy Brown, boxerka Ramla Ali a herečka Yang Zi. Vše jednoduše shrnuje slogan: „Holiday is where you find it.“
Christian Louboutin
Bláznivou kampaň zvolili u Christian Louboutin. C41 ve spolupráci s Christianem Louboutinem a režisérem BOM oživili film s retro nádechem a okázalou atmosférou. Louboutin nás bere do burleskní minulosti, která nás rozesměje, pomocí minulosti informuje o současnosti. V kampani zaručeně pobaví extravagantní Crafty Carol, poslíček a perníkové publikum. Vizuální patina odráží vzhled předdigitálních situačních komedií natočených na film. Identita a produkty Christiana Louboutina jsou pak nedílnou součástí vizuálního efektu této kampaně.
Gucci
Kampaň společnosti Gucci, kterou vytvořil kreativní ředitel společnosti Gucci Alessandro Michele, využívá retro kancelář. Kampaň ukazuje předvánoční přípravy, výběr toho nejlepšího dárku a divoký firemní večírek v kancelářském prostředí. Modelové a modelky odění v kolekci Gucci netrpělivě čekají na konec pracovního dne, připravují dekorace před vánočním večírkem, chystají dárky a následně slaví. Nechybí široké límce, velké brýle a třásně. Společnosti Gucci však musela kampaň na sociálních sítích přepracovat poté, co uvedla, že se večírek koná v roce 1994 a byla upozorněna fanoušky na to, že oblečení je inspirované 70. lety.
Victoria’s Secret
Victoria’s Secret pokračuje v kampani, která dává prostor skutečným ženám. Andílci Victoria’s Secret se vzdávají své nadpozemské aury a svoji krásu prezentují v pro ně přirozeném prostředí. Kampaň tak probíhá i v době nejrůznějších karanténních opatření. Slavné modelky se svého úkolu zhostily s grácií sobě vlastní. Obdivovat můžeme třeba krásnou Danielu Peštovu, která byla jednou z prvních andílků značky, jak připravuje vánoční dekorace či balí dárky. Victoria’s Secret si opět našla cestu ke svým zákaznicím a získává nové fanoušky.
Foto: FB Victoria’s Secret, FB Gucci, FB Christian Louboutin, FB Coach