• Fashion News  • Největší počet návrhářů, nejdelší molo a udržitelná móda na podzimní edici Mercedes-Benz Prague Fashion Week

Největší počet návrhářů, nejdelší molo a udržitelná móda na podzimní edici Mercedes-Benz Prague Fashion Week

Už v září odstartuje největší módní událost v Česku, která zasáhne všechny se zájmem o módu, design, umění a byznys. Organizátoři Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku odtajňují to nejlepší a slibují nezapomenutelnou atmosféru, kterou ve vás vyvolá nejobsáhlejší program. Co vše nabídne podzimní edice?

Největší módní událost v Česku, která se uskuteční od 30. srpna do 6. září představí vize celkem 21 módních návrhářů na sezónu jaro/léto 2020, což je největší počet od prvních počátků. Celkem čtyři vysoké školy oděvního designu budou součástí přehlídkového programu a odprezentují studentské práce. Módní kolekce návrhářů bude možné spatřit na nejdelším mole. Největší programovou novinkou je uvedení přehlídkového bloku zaměřeného na udržitelnou módu.

„Reagujeme jak na poptávku návrhářů, tak na vzrůstající zájem zákazníků o etickou módu. V září poprvé uvedeme přehlídkový blok s podtitulem Sustainable fashion, který se stane pravidelnou součástí programu,“ cituje ředitel MBFPW Lukáš Loskot.

První „zelený“ blok naplní návrhářka Iva Burkertová se svou značkou ODIVI a návrhář Adam Kost.

„Sezónu od sezóny zaznamenáváme pokrok v tom, že se designéři soustředí nejen na kolekci, ale také na způsob, jak ji předvést. Čekají nás jak atypické formáty prezentace, tak vlastní lokace,“ říká Lukáš Loskot.

Zahajovací večer odstartuje  prezentací nové kolekce Zuzany Kubíčkové v pátek 30. srpna a to jako vždy na originálně pojatém místě, kterým se stane kaple karlínské Invalidovny. Mladý návrhář Jan Černý, který je nyní na zahraniční stáži v módním domě Louis Vuitton se rozhodl uspořádat party v klubu swim inspirovanou pařížskými večírky v malých, skoro domácích klubech. Během večera zazní sety DJs, ale také hudební performance nastupující generace domácí hudební scény a speciálně vytvořený Jan Souvenir Shop, kde představí exkluzivní a velmi limitovaný set oblečení a doplňků značky JAN vytvořený pro tento večer. Velkolepý večírek spolu s představením nové kolekce uspořádá v klubu swim ve Štěpánské ulici také talentovaná návrhářka Dominika Kozáková.

Antonín Soukup a Miroslava Kohutiarová tvořící pod značkou LAFORMELA se pro realizaci své show spojili se značkou gloTM a své příznivce zavedou do pražského Kongresového centra. LAFORMELA bude mít také vlastní casting modelů a modelek.  Zoltán Tóth, kterýse na MBPFW vrací po stáži u antverpské značky Ann Demeulemeester, se spojil se značkou Ligne Roset a na své přehlídce spolupracuje s Pražskou komorní filharmonií.

Přehlídka Liběny Rochové podpořená značkou Nespresso bude komorní a proběhne v japonské pop-up restauraci MIRU umístěné na střešní terase hotelu Four Seasons.

Podzimní edice hlásí organizační změnu v prodeji vstupenek. Vstupenky na stání na celý přehlídkový program nově nahradí vstupenky k sezení na jednotlivé přehlídkové bloky. Jedna taková vstupenka vyjde na 500 Kč. Nadále budou k dostání také VIP vstupenky na kompletní program, ty budou v prodeji za 12 000 Kč. Vstupenky na podzimní edici jaro / léto 2020 si můžete zakoupit už nyní přes GoOut.

Zdroj fotografií: archiv Mercedes-Benz Prague Fashion Week

Marketing manager