Nová nadčasová vůně Idôle vytvořená pro nastávající generaci žen
Svět a vše kolem nás se rychle mění. V důsledku těchto změn, představuje značka Lancôme novou vůni Idôle, která je symbolem nové generace žen, které dokážou inspirovat ostatní, aby věřili v sebe a uspěli. S uvedením nové vůně spouští kampaň v čele s ženou, kterou se nemohla lépe ztotožnit s vůní – Zendayou Coleman.
Idôle – pět písmen, které vyjadřují auru, sílu, jemnost a citlivost. Všechny hodnoty nové generace žen, které si podmanily svůj úspěch, aniž by obětovaly svoji ženskost se shromáždily pod ikonickým ô značky Lancôme. Vůně Idôle byla vytvořena pro každou ženu, která se staví k životu s energií a sílou, která si zachovává optimismus, stojí tváří v tvář čemukoli, která odmítá kompromisy a stojí si za svým rozhodnutím, která žije život naplno. Vnímá úspěch jako začátek a utváří lepší budoucí svět.
Symbol nové generace
Americká herečka, zpěvačka a nová ambasadorka značky je již ve svých 22 letech zlětesněním úspěchu a je živým důkazem toho, že víra v sebe vám pomůže vystoupat až na vrchol. Její odhodlaný postoj je symbolem nové generace a rostoucí hnutí za zmocnění, které sjednocuje dnešní mladé ženy.
„Oslnivá a ambiciózní Zendaya představuje Idole ženy a všechny její ideály. Zendaya, jako tvář nové vůně Idole, ztělesňujě novou generaci žen, které prostřednictví svého úspěchl inspirují ostatní ženy, aby posunuly své hranice a změnily svět.“ prohlásila Francoise Lehmann, prezidentka značky Lancôme.
Nadčasový flakon od designéra Chafik Gasmi
Flakon nové vůně je dosud tím nejtenčím na světě s tloušťkou pouhých 15mm. Tato jemnost zdůrazňuje svou geometrickou strukturu a ideální proporce. Snadno se sním manipuluje a je ideální do ruky. Skleněný povrch je tak tenký a průzračný, že se zdá, že vůně je součástí dlaně, když ji držíte.
Idôle vznikla díky spolupráci tří nadaných parfumérek ze tří kontinentů. Tři ženy Shyamala Maiosondieu, Adriana Medina a Nadége Le Garlantezec, které spojila touhla vytvořit novou světovou závislost, spolupracovaly na zrození nové vůně. Základní složkou celé vůně je růže. Okvětní plátky růži z turecké Isparty, které se vyrábí výhradně z ručně sklizených růží je obohacená o koncetrovanou růžovou vodu. Kombinace růží je doplněna o jasmín a v pozadí vůně je znát jemný akord pačuli a lehká smyslná vůně bílého pižma. Vůně je po konktatu s pokoužkou velmi jemná, příjemná a zároveň intenzivní.
Značka Lancôme podporuje rodinné odvětví a pomáhá zlepšovat zemědělské postupy a pracovní podmínky, které ve výsledku splňují certifikaci spravedlivého obchodu. Projekt tak pomáhá ženám, které pracují na květinových polích, aby byly řádně odměněny za svoji práci.
Znovuplnitelný flakon
Kristalická nádoba odhaluje vůni, která je tónována v hřejivé, radostné růžové barvě. Nadčasový flakon je odolný vůči prchavým trendům a módě. Vůně je dostupná v několika velikostech, přičemž všechny je možno znovu doplnit, snížit tak negativní dopad na životní prostředí a přispět k udržitelnosti. Flakon vůně je možno opakovaně doplňovat v místě prodeje (Lancôme Beauty Institute v Praze) a zcela intuitivním způsobem. Vůně je díky praktickému balení také vhodná na cesty nebo do kabelky.
Vůně Idôle je k dostání ve velikosti 25ml za cenu 1 490 Kč, 50ml za cenu 2 260 Kč a 75ml za cenu 2650 Kč ve vybraných parfumeriích a také online.
Zdroj fotografií: archiv značky Lancôme