Nová vůně Stelly McCartney – POP
Módní návrhářka Stella McCartney, představila světu svůj již v pořadí třetí parfém s názvem POP, zaměřený na generaci „Millenials“. Oslava přátelství a nezávislosti, tedy volného ducha všech žen, které jej nosí. To znázorňuje POP.
První parfém uvedla na trh roku 2003 a zaznamenala obrovský úspěch. Před čtyřmi lety představila i svou druhou vůni L.I.L.Y., inspirovanou vzpomínkami z dětství.
„POP je jako duše. Je o zachycování a oslavovaní toho zvláštního a vzrušujícího času, kdy teprve nalézáte sebe samu a stáváte se svou. Uvědomíte si, že jde jen o vlastní svobodu mysli, je to začátek toho žít svůj život bez předsudků a všelijakých „nálepek“.
– Stella McCartney
Tváří parfému je hned několik. Asi nejvíce neočekávanou tváří je nejstarší dcera Madonny – Lourdes „Lola“ Leon, k níž se připojily Grimes, Keni Kinski-Jones a Amandla Stenberg.
Sledujte na Instagramu #POPNOW