• Fashion News  • Pietro Filipi slaví 25. narozeniny s Aňou Geislerovou

Pietro Filipi slaví 25. narozeniny s Aňou Geislerovou

Česká oděvní značka Pietro Filipi je známá svými nadčasovými a elegantními módními kousky. A také spoluprací s neméně elegantní herečkou Aňou Geislerovou. Není proto divu, že ku příležitosti oslav čtvrtstoletí na trhu se řetězec inspirovaný italským stylem rozhodl do kampaně obsadit právě jí. 

Aňa se na fotografiích, pořízených na střeše pražské Lucerny, ocitá na večírku ve společnosti tří mužů: snímky vznikly pod taktovkou fotografa Matúše Tótha. “Cítila jsem se na vrcholu. Fotilo se na střeše jedné z nejkrásnějších budov v Praze, s klukama, co znám jen z časopisů, a týmem snů a v oblečení značky, kterou už léta zbožňuju. Cítila jsem se být jednou hvězdou toho souhvězdí,” chválila kampaň herečka a několikanásobná držitelka Českého lva.Vyjma propůjčení své tváře Aňa do nové kolekce podzim/zima navrhne také několik triček. Roli návrhářky pro Pietro Filipi si přitom v minulosti již vyzkoušela. “Jsme rádi, že můžeme znovu navázat na úspěchem prověřenou spolupráci. Není výjimkou, že i velké nadnárodní značky se v kampaních vrací k prověřeným tvářím. V našem případě nás o to víc těší, že Aňa Geislerová má Pietro Filipi ráda a pravidelně věci nosí,“ okomentoval výběr staronové ambasadorky majitel značky Michal Mička.

Pietro Filipi kromě spojení s Aňou oživuje také označení Made in Czechoslovakia. Drtivá většina jejich modelů se totiž vyrábí u nás či na Slovensku, ačkoliv má značka celkem 40 poboček v šesti zemích světa. “Made in Czechoslovakia pro nás znamená punc kvality – označení, které nesly všechny výrobky, které jsme kdysi z Československa hrdě vyváželi do zahraničí. Stejně hrdí jsme na naše oblečení i my, a proto ho vyrábíme v limitovaném počtu od 30 do 400 kusů,“ vysvětluje Mička. Pokud chcete takový kus z nové kolekce mít doma i vy, nezapomeňte včas navštívit webové stránky nebo jeden z kamenných obchodů.

zdroj: archiv Pietro Filipi