PUMA otevřela NYC Fashion Week
8. února otevřela značka PUMA newyorský týden módy svou nekonvenční fashion show s názvem Welcome To The Amazing Mostro Show. Atmosféru prostor historické newyorské zbrojnice v Park Avenue proměnila pomocí světla, projekce a dalších vizuálních efektů v doprovodu hudebního vystoupení divadla Eartheater v epický prostor hodný oslavě návratu ikonických nízkoprofilových tenisek Mostro.
Název Mostro – boty, která byla původně uvedena na trh v roce 1999, pochází z italského slova monstrum. Nízkoprofilová silueta v sobě nese bohatou historii – dlouho čekala na své znovuobjevení v archivech PUMA. Může se pochlubit charakteristickými prvky, jako je typická podrážka s hroty a univerzální zapínání na řemínek. Stylista Alastair McKimm spolu s globálním kreativním ředitelem PUMA Heiko Desensem předvedli impozantní výběr zakázkových i komerčních kousků z dílny PUMA, z kolekce AW24, které hlavní hvězdu přehlídky doplnili. Silueta Mostro, která byla v době svého objevení průlomem v zažitých konvencích, je dnes uměleckým dílem. Svou estetikou vyzdvihuje pozici značky PUMA stírající hranice mezi sportem, módou a kulturou.
Kampaň Mostro, jejímž autorem i ztělesněním byl sám kreativní ředitel PUMA x F1 A$AP Rocky, byla spuštěna na sociálních sítích těsně před přehlídkou. Mezi významné hosty patřili Emily Ratajkowski, Ashley Graham, Davido, Kyle Kuzma, Becky G, Hari Nef, Eartheater, Caleb McLaughlin, GloRilla, Lauren London, Jay Brown, Emory Jones, Rickey Thompson, Yvesmark Chery, Stephanie Hui, Coco Bassey a Harry Hill.
Foto: archiv značky