• Fashion News  • Simone Rocha a H&M představili kolekci celému světu přes hravý virtuální zážitek

Simone Rocha a H&M představili kolekci celému světu přes hravý virtuální zážitek

Zbývá už pouze jeden den než vstoupí do prodeje nejočekávanější módní kolaborace. Irská designérka Simone Rocha a H&M se rozhodli i přes nepřízeň doby oslavit svoji originální a nádhernou kolekci. Velkolepá oslava se konala velmi inovativním, rafinovaným a bezpečným způsobem – prostřednictvím AR pop-up booku. Jedná se o skutečně experimentální způsob, který je první svého druhu. Je to velmi dynamický způsob, který umožňuje prostřednictvím technologie přivést umění, módu a známé osobnosti do obývacích pokojů pozvaných hostů. Pojďte se s námi podívat, jak vypadala celá oslava k uvedení kolekce.

Digitální zážitek, kterého se zúčastnili vybraní hosté z celého světa, se konal skrze krásný AR pop-up book, který byl vytvořený ve spolupráci s agenturou M/M Paris a slavnou britskou malířkou Faye Wei Wei. Ta je sama součástí kampaně Simone Rocha x H&M. V knize se objevuje pět její obrazů, které slouží jako kulisy. Za pomoci QR kódů před těmito uměleckými kulisami ožívají talentované osobnosti, které jsou oblečeny v kolekci Simone Rocha x H&M.

Tento rok vyžadoval, abychom našli nové způsoby práce a setkávání se. Jsem nadšená, že mohu oslavovat svou spolupráci s H&M tak inovativním způsobem, s využitím technologie AR. Společně tak dostaneme úžasné osobnosti, které jsou součástí kolekce, přímo do domovů lidí. Vždy jsem chtěla, aby tato kolekce vykouzlila touhu pro oblékání a pro setkávání se s rodinou, přáteli a blízkými. Doufám, že tato digitální událost přinese všem příjemný okamžik umění, krásy, oslavy a štěstí,říká Simone Rocha.

Obsazení je rozmanité a je odrazem širokého spektra osobností, které mají rádi tvorbu Simone Rocha. Patří mezi ně známá bristká herečka Helena Bonham Carter, Barry Keoghan, Francesca Hayward, Kaia Gerber, Rowan Blanchard, Paloma Elsesser, Kelsey Lu, sestry Laila a Nadia Gohar, Omari Douglas, Djenaba, Jess Maybury, Nancy Andersen, Lily Ashley a Hugo Hamlet z Voo Le Voo, William De Val Darby a samotná Faye Wei Wei. Tato široká škála osobností, zahrnující talentované herce, tanečníky, modelky a hudebníky, zdůrazňuje širokou nabídku kolekce; Simone Rocha v ní poprvé nabídla kousky pro celou rodinu – nejenom dámskou, ale poprvé taky pánskou a dětskou kolekci.

Myslím, že tento AR zážitek opravdu odráží Simonin svět – hravý, magický a také trochu náladový. Všechny ty perly všude, je to jako otevřít někde krásnou krabici s oblečením, speciální obrázkovou knížku. Je to pro ni opravdu zvláštní způsob, jak sdílet svůj vesmír s ostatními,“ vysvětluje Omari Douglas.

AR book odráží dovednost Simone odkazovat a propojovat umění s její módní tvorbou a zároveň odkazovat na témata radosti a optimismu. Je to skutečná oslava inovace – příležitost se virtuálně propojit s hosty a přemýšlet o krásných outfitech a doplňcích v kolekci, a to vše z bezpečí domova.

Kolekce Simone Rocha x H&M bude v prodeji pouze online od 11. března.

Zdroj fotografií: archiv značky H&M

Marketing manager