• Fashion News  • Značka Bagind míří do Kolumbie

Značka Bagind míří do Kolumbie

Po čtyřech letech od doby, kdy Lukáši Matějčkovi učarovala poctivá indická výroba kožených výrobků natolik, že založil firmu Bagind, se rozhodl pro další krok – expanzi do Kolumbie. Nyní odstartoval crowdfundingovou kampaň, jejímž prostřednictvím můžete přispět nejen na novou výrobu, ale také pomoci ke splnění snu zručnému kolumbijskému mladíkovi.

Značka Bagind, jejíž příběh a nejnovější kolekce jsme vám představili v článku minulý měsíc, plánuje další podnikatelské dobrodružství a chystá se rozjet výrobu v Kolumbii. Na batohy vyrobené „zlatými kolumbijskými ručičkami“ a z udržitelných materiálů vybírá peníze na portálu Hithit. Crowdfundingová kampaň odstartovala 12. května a během následujících třiceti dní skrze ni můžete přispět na výrobu a dovoz dalších kvalitních produktů a zároveň tak podpořit mladého řemeslníka Lindermana, se kterým se Lukáš seznámil na své cestě po Jižní Americe ve vesnici Villa de Leyva obklopené kolumbijskými vrcholky.

„Jeho snem je tradici obnovit a nešít ty super propracované batohy z hovězí kůže a canvasu jen na koleni,“ říká Lukáš Matějček. „Díky čtyřleté spolupráci s výrobcem kabelek a batohů z Indie Dennisem víme, že ručně dělané výrobky mají na českém trhu místo. Po možnosti rozšířit nabídku značky Bagind pokukujeme již delší dobu a dokázat rozjet výrobu s Lindermanem by představovalo obrovský smysl pro něj i pro naši firmu a dobročinnou pomoc, která je naší důležitou hodnotou,“ dodává.

Na oplátku za finanční příspěvek získáte vedle dobrého pocitu i různé odměny. Cílová částka kampaně je 390 tis. Kč. Poslouží jako podstatná finanční injekce do začátku nové spolupráce a ověří zájem ze strany zákazníků. „Za vybrané peníze si bude moci Linderman pořídit deset šicích strojů a zaměstnat deset pomocníků, kteří pomohou rozšířit výrobní kapacity. Pak se pustíme do výroby prvních batohů, kabelek, peněženek nebo klíčenek, což jsou zároveň odměny v kampani,“ přibližuje Matějček. Za další milníky považuje zakladatel značky Bagind vybraný milion korun, který by mu umožnil zařadit do portfolia nové barvy, nebo dva miliony, díky kterým rozšíří i nabídku střihů.

U Bagind zákazníci dosud nakoupili přes 40 tis. výrobků. Cílem značky pro letošní rok je prodat 100 tis. kusů z nabídky. Aktuálně můžete vybírat ze 180 produktů v 7 barevných variacích, a to na e-shopu či v některé z kamenných prodejen, jejichž seznam najdete na webu značky. V dubnu spustili i slovenskou verzi webu a sociálních sítí a v budoucnu by rádi expandovali např. do Rakouska, Německa či Maďarska.

Ať se Bagind posune kamkoliv a prodá jakékoliv množství výrobků, slibuje, že si bude stále udržovat svou filozofii, která stojí na poctivé ruční výrobě, používání udržitelných materiálů, férovém přístupu, přátelství a dobročinnosti. Dlouhodobě přispívají charitativní organizaci Most pro Tibet a tím zajišťují nákup školních pomůcek pro děti žijící v exilu v Himálaji. V loňském roce navíc vybrali 70 395 Kč na podporu Klubu svobodných matek. Jak říká Lukáš Matějček: „Věříme, že měníme život nejednomu člověku.“

Zdroj: archiv značky Bagind