• Beauty  • Hydroterapie s borovicí a santalovým dřevem pro klidný spánek

Hydroterapie s borovicí a santalovým dřevem pro klidný spánek

Vydejte se na cestu k lepšímu spánku s novou kosmetickou řadou Good Night značky Kneipp. 

Kvalita spánku ovlivňuje fyzické i psychické zdraví, pracovní výkon, tělesnou hmotnost, náladu. Během spánku se z mozku odplavují toxiny, posiluje se imunita… To, jak je zásadní, si uvědomují i ve společnosti Kneipp. Proto značka představila novou řadu Good Night s vůní švýcarské borovice a indického santalového dřeva. 

„Dlouhodobě v portfoliu máme kozlík lékařský, a to ve formě doplňku stravy. Je jedním z našich nejprodávanějších produktů. Chtěli jsme ale ještě něco, co bude pomáhat skrze hydroterapii, stejně jako Sebastian Kneipp. Tak vznikla myšlenka nové kosmetické řady Good Night,“ řekla na akci u představení nových produktů Jana Brychtová, Senior Brand Manager Kneipp.

V produktech je obsažen olej ze švýcarské borovice, který snižuje srdeční frekvenci, osvěží tělo i mysl a pomáhá ke klidnějšímu spánku. Olej z indického santalového dřeva (Amyris) uvolňuje svaly a zklidňuje mysl.

V řadě Good Night nechybí vlajkový produkt značky, sůl do koupele, která koupel nejen hezky provoní, ale také dodá pokožce důležité minerály a stopové prvky. „Získáváme sůl v posledním solném dolu v Evropě v Luisenthall. To, co vytáhneme z podzemí, z 460 metrů, je ryze čisté, nepoškozené vnějším prostředím,“ komentovala Jana. Dále mezi novinkami najdete sprchový gel (který nevysušuje pokožku a chrání kožní mikrobiom), olej do koupele, pečující tělový olej a látkovou pleťovou masku, jež je napuštěná hutným sérem, které vyživuje pokožku v průběhu celé noci. 

Značku založil v roce 1891 Sebastian Kneipp. Jeho životní příběh je úzce spjat s filozofií celostní medicíny. Onemocnění tuberkulózou ho přimělo podstoupit nejrůznější léčebné metody. A když nakonec nemoc porazil tím, že se poléval studenou vodou z Dunaje, podnítilo to jeho vědeckého ducha. Je považován za zakladatele vodoléčby (hydroterapie) a zároveň se věnoval studiu léčivé síly rostlin. Jeho učení je založené na pěti pilířích: voda, byliny, pohyb, zdravá strava a vnitřní rovnováha. 

V závěru ještě pár slov o značce a jejímu vztahu k udržitelnosti. Kneipp pravidelně získává certifikát Green Brands. U všech obalů se snaží snížit jejich hmotnost a množství. Za zmínku stojí třeba balzámy na rty, za které společnost dostala několik ocenění za udržitelný packaging. Spodní část jejich pouzdra je z recyklovaného korku a směsi papíru, vršek z 99% směsi papíru (paper blend) a krabička z travního kartonu s 25% podílem trávy. Do roku 2025 mají za cíl nahradit všechny plasty (i ty recyklované) udržitelnými variantami. Ceníme a děkujeme. 

Zdroj: Kneipp