
VIA Concept Store slaví dva roky. Oslavit to přišlo stovky zákazníků a obdivovatelů módy
VIA je multibrand concept store, který přináší na český trh trendy, exkluzivní a kvalitní značky z celého světa. Za cíl si klade nabídnout zákazníkům nejen takovéto kousky, ale i osobní stylové poradenství a originální zážitky z nakupování. Neustále tak inovuje a rozšiřuje celý sortiment.
Za tímto jedinečným konceptem stojí Sandra Brecka, která je i majitelka obchodu. „Naším cílem bylo vytvořit místo, které v Čechách chybělo – místo, kde se setkávají aktuální trendy, kvalita, originální design a osobní přístup. Dnes, po dvou letech, se můžeme pochlubit širokým portfoliem 70 exkluzivních značek, nejen z Evropy, ale i z USA a Asie,“ říká. Původně začínala s dámským oblečením, následovala obuv, vlastní kolekce Via Club, před rokem se pak otevřela i pánská kolekce, spustil se e-shop a prodejna se rozšířila o další místnosti. V plánu je pak vlastní fotostudio, důraz na bytové doplňky a nábytek a rozšíření kolekce Via Club. „Chceme, aby naše nabídka nebyla jen o oblečení, ale o celkovém zážitku. Proto se stále zaměřujeme na unikátní kousky, nábytek, parfémy a drobné doplňky, které doplňují lifestyle našich zákazníků.“ Co dělá z Via Store tím, co je i fakt, že se jedná o čistě rodinný podnik s lokálním zaměřením. V obchodě můžete potkat i Sandřiny sestry a do projektu je zapojená celá rodina. Návrh interiéru, stejně jako výběr nábytku a doplňků je ale v režii Sandry.
Trendy značky, které jinde nenajdete
VIA nabízí širokou škálu mezinárodních a českých značek, které jsou exkluzivní pro český trh. Najdete tu například Extreme Cashmere, Agolde, Citizens of Humanity, Represent, Axel Arigato, Arte, Filippa K, Sunflower….Vše je pečlivě vybíráno a pravidelně doplňováno o nové kousky z fashion weeků v Paříži. Kromě oblečení si zde můžete vybrat i z kvalitních bot, brýlí (Chimi), šperků českého designéra Ondřeje Stáry, parfémy (Kintsugi, Oraculum), doplňků do domácnosti (svíčky Boy Smell, keramika En ten ty ky), čokolády a dokonce i alkoholických ready-to-go koktejlů.



Originální design a atmosféra
Obchod zaujme na první pohled svou originální interiérovou koncepcí. Na více než 200 m² prostoru nabízí nejen široký sortiment, ale i jedinečný design s dominantními barevnými stěnami a prvky navrženými na míru. Už jen samotné kabinky v růžovém vás zaujmou na první pohled. „Náš koncept je postaven na jedinečnosti a osobním přístupu. Každý detail – od nábytku po výběr zboží – je zaměřen na to, aby zákazníci našli místo, kde se cítí dobře a inspirativně. Jsme hrdí na to, že dokážeme nabídnout kousky, které jsou opravdu originální a které zákazník nikde jinde v Praze nenajde,“ vysvětluje Sandra.
Osobní přístup a styling
Via není jen obchod. Nabízí také osobní stylingové poradenství. Cílem je, jak Sandra říká, aby si zákazník neodnesl jenom nějaký kousek, ale i s pocitem, že našel svůj osobní styl. „Moc rádi poradíme, jak jednotlivé kousky nosit a kombinovat tak, aby každý zákazník vypadal a cítil se skvěle,“ dodává.
Oslava 2 let s výjimečnými akcemi
Při příležitosti oslavy dvou let existence obchodu Via se zákazníci mohou těšit na speciální akce, nové kolekce i limitované edice produktů, které budou k dispozici výhradně v prodejně i na e-shopu. Tak neváhejte a dojděte si pro svůj jedinečný kousek.