ARKET: novinka módního gigantu H&M
Skandinávský módní řetězec H&M uvádí už v létě na trh novou značku s názvem Arket, která bude nabízet oblečení pro muže, ženy, děti a doplňky pro domov.
Tento nový brand otevře svůj první butik koncem léta v Londýně na Regent street a následně v dalších městech, včetně Bruselu, Mnichova či Kodaně. Nadchne zajisté všechny milovníky severské kvality a nadčasové elegance. Zároveň začne obchodovat online v dalších 18 evropských zemích.
Základní filozofií je nadčasovost, jednoduchost a svěží design. Rozmístění produktů by mělo sloužit jako ukázka ideálního základu šatníku moderního zákazníka, který hledá klasické a kvalitní výrobky v prostředí, které je inspirující.
Ceny v Arketu budou trochu vyšší, než jsou lidé zvyklí přímo v H&M.
Společnost zaměřující se zejména na takzvanou fast fashion − módu, která kopíruje trendy z přehlídkových mol a co nejrychleji a za nízkou cenu ji dostává k lidem, takto reaguje na změny v oblasti prodeje módy.
Představitelé oblíbených švédských módních řetězců, mezi které patří H&M, COS, WEEKDAY, CHEAP MONDAY, MONKI, & OTHER STORIES přicházejí s úplně novým konceptem nakupování. Jejich zákazník touží po kvalitě, jednoduchosti, nadčasovosti a také inspiraci a chce, aby pro něj bylo nakupování zážitkem. Nový koncept by měl působit jako moderní tržiště, kdy budou v obchodech dostupné i jiné severské značky a v některých pobočkách prémiového brandu nebudou chybět ani kavárny a bistra servírující skandinávskou kuchyni.
A pokud vás zajímá, co znamená Arket, tak ve švédštině to je „papír“. Název má ukazovat na severskou tradici, funkčnost, nadčasový design i víru v nové začátky a vše dobré.