Buďte o Vánocích spolu, ať už v jakémkoli stylu hlásá Zalando
V předvánočním období můžete načerpat vánoční atmosféru na každém kroku. Neodmyslitelně k tomuto nejkrásnějšímu období v roce patří i tématické vánoční reklamy a kampaně, které dokážou okouzlit svým příběhem. Módní e-shop Zalando ve své nejnovější vánoční kampani staví do popředí to nejdůležitější: „O Vánocích spolu, ať už v jakémkoliv stylu.“ Dojemná kampaň oslavuje vánoční svátky jako příležitost být s rodinou či přáteli, rozdávat radost a lásku, jednoduše věci, které nikdy nevyjdou z módy.
Kampaň sleduje příběh mladého muže, kterého hraje mezinárodní model, herec a profesionální žonglér Tom Gaskin, a jeho babičky, kterou ztvárnila Frances Dunscombe. Tu už možná znáte ze Zalando kampaně podzim/zima 2019. Mladý muž vezme svou babičku na vánoční večírek, kde s překvapením zjistí, že se všichni ostatní hosté rovněž rozhodli dorazit se svými prarodiči.
„Naše vánoční kampaň pokračuje ve směřování ‚free to be‘ – tedy ve víře, že pokud jste svobodně kým chcete být a oblékáte se, do čeho chcete, nic vás nezastaví,“ tvrdí Jonny Ng, ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaigns v Zalandu.
Večírek plný mezigeneračních účastníků v nejrůznějším oblečení reprezentuje pozici značky Zalando: „free to be“. Během večera spolu různorodí hosté tančí v eklektických šatech ze širokého sortimentu společnosti Zalando, který se trefí do noty zákazníkům všech věkových kategorií a stylů. Kromě oslav nám kampaň, kterou režíroval Sam Hibbard a produkovala společnost Somesuch, dovolí nahlédnout i do okamžiků plných opravdových emocí, které zachycují vztah mezi hosty a jejich prarodiči.
„Při příležitosti vánočních svátků jsme chtěli zachytit různorodost našich zákazníků a jedinečné způsoby, jakými společně slaví. Na Zalandu nakupuje více než 28 milionů zákazníků, kteří vybírají z více než 400 000 produktů a 2000 značek, proto víme, že styl není nutně definován věkem, pohlavím, vzhledem, tvarem ani sociálním zázemím. Letos bychom rádi našim zákazníkům poskytli svobodu volby oblečení bez ohledu na to, kým jsou nebo s kým slaví.“ dodává Jonny Ng.
Fotografie pořízené Tomem Johnsonem (MiniTitle), na kterých se objevují i známé osobnosti jako anglická aktivistka Saffi Karina (@saffi_karina) nebo německý influencer Jannik Diefenbach, jehož stylový dědeček je hlavní hvězdou jeho Instagramu (@jaadiee), doplňují televizní reklamu. Obsazení všech věkových skupin se na nich objevuje vždy ve dvojicích a skupinách. Všichni tančí, baví se, předvádí svůj jedinečný módní styl – punk či nóbl, klasický či neformální, plný zlata či třpytek – a každý z nich hlásá, že „o Vánocích [jsme] vždy spolu, ať už v jakémkoliv stylu“.
Za kampaní, která byla spuštěna již 3.listopadu londýnská kreativní agentura Mother. Jejím středobodem je televizní spot, který je promítán i v kinech, a dále se objeví v tisku, jako out-of-home reklama, na sociálních médiích a vlastních kanálech společnosti Zalando. Kampaň byla spuštěna 3. listopadu 2019.
Fotograf: Tom Johnson, MiniTitle, Režisér sociálních médií: Dan Emerson, Televizní produkce: Somesuch, Edit House: Trim, Televizní editor: Thomas Grove-Carter, Sociální média editor: Joe Walton, Whitehouse, Postprodukce: Black Kite, Postprodukční Tamara Mennell, Vedoucí VFX: Adam Crocker, Sound House: 750mph, Hudební technik: Sam Robson, Stylista: Viviane Hausstein, Music Label: Essex Music Group, Soundtrack: Cosmic Dancer od T-Rex
Zdroj fotografií: archiv módního e-shopu Zalando