Cara: „Spodní prádlo vnímám jako šperk ženského těla.“
Karolína Hejdová alias CARA je expertkou na spodní prádlo a vítězkou Instahero Show. Na svých sociálních sítích radí, jak prádlo vybrat, a zvyšuje ženám sebevědomí. Nebojí se mluvit ani o tématech, která jsou pro mnohé tabu.
Když zabrouzdáte na Cařin Instagram, bude vám ihned jasné, čemu se věnuje. Záliba ve spodním prádle se u ní objevila přibližně před osmi lety. „Tenkrát jsem si pořídila svoje první podvazky,“ vzpomíná influencerka. „Typické je pro mě hodně rafinované prádlo, kombinace materiálů, aplikace ve výstřihu, jako chokery, pásky apod.“
Nejen, že spodní prádlo kupuje či dostává v rámci spoluprací, ale také ho navrhuje. „Impulsem byla spolupráce se značkou Paon, která mě oslovila, jestli bych nechtěla navrhnout svůj vlastní set prádla. Zvolila jsem jednoduchý romantický střih, který padne skoro každé postavě, a k tomu do kontrastu luxusní saténové provedení. Myslím, že moje testování a odbornost v této oblasti je dobrým základem pro fungující značku.“
V roce 2019 vyhrála soutěž Instahero Show, ve které se hledal influencer, který „změní Instagram“. Účast v soutěži pro ni nebyla přínosná jen nárůstem počtu sledujících a spoluprací. „Dala mi odvahu a utvrdila mě v tom, že směr, kterým se ubírám, zaslouží uznání a opravdu dokáže působit na ženy a jejich sebevědomí. Neustále mi píšou, jak si díky mně začaly prádlo užívat a posílají mi, co hezkého si pro sebe koupily. To je pro mě největší odměna.“
Hezké fotky dokáže mít dnes už každý. Osobnost z nich ale nepoznáte.
Studovala fotografii, tudíž má k pořizování fotek a jejich úpravě blízký vztah. Ale tvoří obsah i na YouTube. „Tvořit obsah tam je daleko náročnější než na Instagram a více to vypovídá o kreativitě tvůrce. Mám pocit, že mohu stále oslovit více lidí a mám tam i větší fanouškovskou základnu. Mám pocit, že hezké fotky dokáže mít dnes už každý. Osobnost z nich ale nepoznáte.“
S vystavováním se ve spodním prádle nemá nejmenší problém. „Jsem pravej narcis! Pozornost mi nevadí. Byla jsem tak vychovaná. Dříve jsem ale řešila problémy související s pocitem nedostatečné sebehodnoty. Společnost má dnes stále pocit, že krásný = sebevědomý. Vzhled však se zdravou sebehodnotou a vyrovnaností souvisí jen částečně.“ Vedle tvorby pro svůj kanál fotí např. pro Girls Without Clothes.
Jsou ženy v hezkém prádle automaticky sebevědomější a krásnější? „Spodní prádlo vnímám jako šperk ženského těla. Může nastat jediný problém a to, když nesedí střih nebo velikost. Pak to nefunguje. Také když ženy kupují moc levné prádlo. V levných a nepohodlných botách byste si taky chůzi neužila.“ A jelikož i muži svou drahou polovičku rádi vidí ve šmrncovním prádle, „chodí“ si ke Caře pro radu a inspiraci i oni.
Ptáte se, co je aktuálně trendy ve spodním prádle? „Prádlo více ukazovat jako součást outfitu – nosit bralette místo topu nebo pod průhledné topy a košile. Nechat krajku vykukovat ve výstřihu,“ objasňuje. „Ráda nosím krajkové body do saka. Akorát tato doba moc trendům nepomáhá, když jsme všichni doma tak akorát v teplácích 😀„
Jak si udržuje figuru, když nemůže do fitka? „Pandemii vděčím za to, že jsem konečně začala s jógou. Miluju cvičit doma. V tomto jsem velký introvert. Jedině sama dokážu dobít baterie.“
Nenechte se brzdit svými nedokonalostmi. Zaměřte se na své talenty a silné stránky.
Pustila se i do tématu erotických pomůcek, o kterých přece jen každý otevřeně nemluví. „Měla jsem na tohle téma bezva ohlasy a lidé mi psali, že jsou moc rádi, že o tom konečně někdo mluví. Zajímá je to. Ale jsem opatrná. Člověk může žít v bublině a podlehnout dojmu, že to tak skvěle vnímají všichni. Je rozdíl, jestli vám napíše deset, nebo třeba tisíc lidí, že je to super.“
Vedle vlastní tvorby pracuje jako redaktorka v online redakci Nova Plus a připravuje bonusový obsah k TV pořadům. „Pak se také věnuji svému příteli. Letos spolu budeme 7 let.“ S tím by ráda prožila krásný život, založila rodinu a postavila dům.
A co vám vzkazuje na závěr? „Nestůjte na místě a nenechte se brzdit svými nedokonalostmi. Zaměřte se na své talenty a silné stránky. To je cesta k úspěchu.“
Zdroj: CARA