Chanel No.5 pro ženy 21. století
Čím se liší dnešní ženy od těch minulých? Co je tou hlavní ingrediencí, která nás okouzlí na vybraném parfému? Na tyto otázky se pokusil odpovědět Olivier Polge, který pro Chanel vytvořil novou verzi legendárního parfému N °5. A tváří této nové vůně se nestal nikdo jiný, než sedmnáctiletá Lily-Rose Depp.
Roku 1921 uvedla na trh Gabrielle „Coco“ Chanel parfém No.5 jako ztělesnění moderního stylu dvacátých let dvacátého století. Není tajemstvím, že se na jeho vytvoření sama podílela. Jeho základem jsou jasmín, růže, kosatec, ylang ylang, vanilka, ambra a santalový olej. Tato vůně brzy získala obrovskou popularitu. Oblíbila si ji kupříkladu i Marilyn Monroe.
Nyní, o necelých sto let později, v roce 2016 přichází nový parfém číslo 5. Opět má zachytit podstatu svého času. Jaký bude?
Chanel slibuje svěžest, modernost a živý odkaz na původní Chanel N °5. Přičichnout si budeme moct již začátkem podzimu.
Lily-Rose Depp se stala tváří této vůně pro ženy jednadvacátého století. Světové módní magazíny se plní fotografiemi z kampaně a zástupci Chanel zveřejnili i krátké video.
http://https://www.youtube.com/watch?v=VwabTlG5Fv4
Lily-Rose připsala k prvním zveřejněným fotografiím poděkování:
„Thank you to the entire Chanel team for this incredible honour.“
Kampaň režíruje Johan Renck a fotografuje Karim Sadli.