KULT SVĚTOVÝCH ZNAČEK
Ať si každý říká co chce, první dojem dělá své a mnohdy dokonce rozhoduje o důležitých bodech Vašeho života. Dávno pryč jsou doby kdy nikdo nehleděl na to, co máte zrovna na sobě. S šířením materialismu tak souvisí i kult oblékání a touha po značkách. Všichni toužíme mít doma Vuittonku, ikonické boty od Louboutina apod. Jistě, v ČR ještě stále existuje mnoho lidí, kteří netuší, o čem je tu řeč a svetr z bavlny a elastanu jim přijde úplně stejný jako svetr z kašmíru. Nechme je žít v jejich světě a přejme jim štěstí.
Ze světových značek se staly ikony, třešničky na dortu, které Váš život rázem posunou na vyšší úroveň. Držet se na výsluní, všemi obdivování, vozit se v s-kovém Mercedesu, vystupovat červenou podrážkou napřed, nesmíme zapomenout na luxusní kabelku. Je tohle ten pravý důvod, proč po nich všichni toužíme? Je povrchnost ta vlastnost, která nás žene vpřed nebo možná do záhuby?
Není snad pravdou, že s cenou stoupá kvalita a exkluzivita? Konfekční řetězec Vám nenabídne ruční práci a nejkvalitnější materiály. Návrhář tráví nad kolekcí stovky hodin než svou práci předvede světu, inspiruje se, vzdělává a svou vizi propůjčí papíru. Poté se věnuje konstrukčnímu zpracování, vybírání těch nejlepších materiálů a výrobě modelu, aby konečně vdechl svému návrhu život. Jeho práce se stává uměním, které povýší metrový textil na skvost. Můžeme tedy skutečně říct, že jsme povrchní nebo jde pouze o vyjádření určitého postoje?
Konfekce se následně inspiruje modely ze světových přehlídek, v masivní produkci je rozváží do obchodních center a v poslední řadě stojí padělatelé, jejichž umělotiny zaplavují tržnice.
Jde o kult nebo spíše o životní styl?