• Fashion News  • Mondaily: Balenciaga se spojuje Yeezy Gap

Mondaily: Balenciaga se spojuje Yeezy Gap

Kreativní ředitel Balenciaga, Demna Gvasalia, odhalil spolupráci se značkou patřící Kanye West – Yeezy Gap.

Yeezy Gap také odhalil pro tuto spolupráci nové logo – písmena YZY zakotvená v černé barvě. Kanye West také od října mění své označení na „Ye“. Vydání prvních produktů je naplánováno na červen tohoto roku.

Prada x Adidas = ReNylon

Adidas a Prada posouvají svou spolupráci o krok dále a poprvé se společně vrhají do tvorby oblečení, které je ještě více udržitelné díky posunu produkce z panenského nylonu k Re-Nylonu. Již třetí kolaborace tak nabídne přeměněnou ikonickou siluetu Adidas Originals Forum, a to jak ve vysoké, tak nízké variantě. Tenisky mají být ve v bílém, černém i barevném provedení. Prada nicméně také přepracovala některé ze svých charakteristických kousků jako jsou teplákový kabát, bunda s kapucí nebo svetry. Všechny kousky jsou doplněny o ikonické trojúhelníkové logo Prada.

„Tato nejnovější kolekce je ukázkou spojení technických inovací a znalostí sportovního oblečení, které je synonymem pro Adidas, s luxusní vizí značky Prada. Spojuje se s vývojem našich představ o luxusu, se změnami v myšlení spotřebitelů. Jde o to dívat se dopředu a myslet na budoucnost,“ řekl Lorenzo Bertelli – marketingový ředitel společnosti Prada.

Balmain navrhl unisex kolekci pro Barbie

Kreativní ředitel Balmain, Olivier Rousteing, navrhl limitovanou, 70dílnou unisexovou kolekci pro panenku Barbie. Návrhář aplikoval různé odstíny růžové na řadu typických Balmain siluet, včetně námořnických svetrů, tvídu, džínových bund se zlatými knoflíky, koktejlových šatů nebo jednoduchých triček a mikin s grafikou ze 70. let.
„Spousta malých chlapců si chce hrát s Barbie a někdy jim to není dovoleno. Někdy vás společnost chce zařadit do škatulky,“ řekl Olivier a svou tvorbou se tak zasazuje o posílení postavení žen, rozmanitost a inkluzivitu.