• Fashion News  • Mondaily: Jak to bylo se zmizelým Instagramovým účtem Bottega Veneta?

Mondaily: Jak to bylo se zmizelým Instagramovým účtem Bottega Veneta?

Probouzí se nám nový trend v rámci Instagramu – zmizení značky jako takové? Konečně se trochu prolomily ledy v mlčení o tom, proč módní dům Bottega Veneta smazal svůj účet. Jak to tedy bylo? A jaké další novinky se přehnaly módním světem minulý týden?

Už to bude víc než měsíc, co jsme vás informovali o záhadném smazání Instagramového účtu módního domu Bottega Veneta, který tak přišel o 2,5 milionu sledujících. Něco jako vysvětlení nicméně nabídla jeho zastupující společnost Kering až nyní. Bottega Veneta se strategicky inspirovala u značky Balenciaga, která také spadá pod Kering, a rozhodla se nechat tvořit obsah značky nikoli svými silami, ale skrze fanoušky a ambasadory.

„Pokud jde o strategii digitální komunikace, Bottega nezmizí ze sociálních sítí – pouze je používá jinak. Rozhodli jsme se více opřít o své ambasadory a fanoušky tím, že jim dáváme materiál, který potřebují, aby o značce mohli mluvit, a to tím, že je necháváme mluvit za značku, místo abychom to dělali sami, “ Řekl Pinault.

Mytheresa si vybrala Marine Serre pro upcyklovanou kapsulní kolekci

Mladá pařížská značka Marine Serre se jako poslední připojila k seznamu spolupracovníků značky Mytheresa a vytvořila kolekci s udržitelným základem. Ta obsahuje 28 kousků, mezi nimiž nechybí ani sportovní oblečení nebo obuv, jež vznikla ve spolupráci s návrhářem Jimmy Choo. Vyrobeny jsou například ze starých prostěradel nebo ze zbytků kůže.

Tod’s pomáhá podporovat novou generaci mladých designérů

Společnost Tod’s představila designy vytvořené 35 studenty univerzity Central Saint Martins prostřednictvím digitální výstavy, která se konala v rámci začátku londýnského fashion weeku. Projekt začal loni v červenci a studenti dostali za úkol reinterpretovat ikony značky Tod’s jako jsou mokasíny Gommino nebo kabelka T Timeless.