Mondaily: Dolce&Gabbana zvolila jako jedna z mála přehlídku naživo
Módní domy se nyní předhánějí jak v digitální prezentaci, tak v zajímavých kolaboracích napříč celým světem i uměleckými obory. Mezi tím vším se ale někteří stále nechtějí vzdát klasických živých přehlídek. Poslední z těchto značek je Dolce&Gabbana, která překvapila pánskou kolekcí v prostorách univerzity Humanitas.
Značka Dolce&Gabbana zvolila jako jedna z mála přehlídku naživo
Dolce & Gabbana uspořádala ojediněle živou pánskou přehlídku pro sezónu jaro/léto 2021 na nádvoří univerzity Humanitas, jež dlouhodobě podporuje ve vědeckém výzkumu, v neposlední řadě také v boji proti Covid. Klasický italský design značky se tentokrát snoubil s mořskou modří, lehkými tkaninami a atmosféře letního Sorrenta.
Valentino stvořil experimentální Couture
Neuvěřitelnou show představil také módní dům Valentino, jež se konal živě pouze pro 30 novinářů a vznikl z něj experimentální video záznam z dílny Nicka Knighta, ze kterého se tají dech.
„Chtěl jsem umístit módu, ženy a poezii do středu všeho,“ řekl Pierpaolo Piccioli, kreativní ředitel značky.
Modelky byly jemně zasazeny na houpačkách nebo tyčích zavěšených ze stropu, v bílých šatech, jejichž barva měla znázornit znovuzrození, jež Pierpaolo vizionářsky vyhlížel z koronavirové karantény.
Wrangler X Bob Marley
Společnost Wrangler vyšla s kapsulní kolekcí inspirovanou Bobem Marleym, jež zahrnuje barevné retro grafiky a fotografie inspirované Marleyho životem a několika jeho alby. Bob Marley sám značku Wrangler v 70. letech nosil a úzce se značkou spolupracoval.
„Bob Marley je laskavě připomínán jako někdo, kdo byl silný a věrný svému přesvědčení – vlastnosti, které jsou neodmyslitelně spojeny s étosem značky Wrangler,“ řekl Holly Wheeler, viceprezident pro globální marketing společnosti Wrangler. „Wrangler je poctěn tím, že v minulém roce spolupracoval s rodinou Marley na návrhu jedinečné sbírky, jež hudební ikonu připomíná.“