Rapidní nárůst popularity značky GUCCI, který si oblíbil celý svět
Luxusní značka italského původu známá jako oděvní společnost GUCCI trhá neuvěřitelné rekordy. Rok 2020 je pro tuto značku doslova klíčový, jelikož společnost zaregistrovala až 25% zvýšení celkových tržeb oproti jiným rokům. Čím si ale GUCCI zasloužilo takový nárůst oblíbenosti a jak ohrozí jiná velká jména na trhu s oděvním průmyslem?
Oděvní společnost GUCCI po dlouhé roky soupeřila o první místo v žebříčku světové oblíbenosti se společností Louis Vuitton, kdy si tato módní značka hýčkala své první místo několik let. Zlom nastal právě v roce 2020, kdy na seznamu luxusních značek konečně obsadilo první místo právě GUCCI, a dokonce se svými neuvěřitelnými čísly je daleko před všemi ostatními konkurenty. Značka GUCCI se tedy stává nejvlivnější módní značkou na světovém trhu.
Luxusní oděvní průmysl je především průmysl, který je založený na síle jména. Lidé vyhledávají právě ony luxusní značky s tím vědomím, že značce věří a oceňují její kvalitu. Vůbec největší motivací koupě nějakého kousku oblečení však zůstává ten fakt, jak moc je daná značka trendy ve světě módy. Jde tedy o zapojení spotřebitelů a jejich podvědomí o značce a zvolená správná marketingová strategie.
Co se týká konkrétně značky GUCCI, ta svůj cílený marketing obzvlášť pro tento rok zvládla velice dobře. Značka nabývá na své oblíbenosti, a to dokonce po celém světě. O této oděvní společnosti se mluví doslova na všech sociálních platformách a celkově se o značce podle nejnovějších statistik diskutuje až 11 milionkrát za měsíc.
Určitě i vy jste minimálně zaregistrovali na svém instagramovém účtu někoho, kdo měl na své fotce nějaký ikonický kousek právě od této značky. Ať už se jedná o kabelky, pásky anebo dokonce tenisky, se kterými GUCCI v poslední době obzvlášť zabodovali i u mladé generace. Pojďme se podívat na krátký přehled nejvyhledávanějších položek od této značky.
Nejvyhledávanější položky pro ženy:
Nejvyhledávanější položky pro muže:
A jaký názor na tuto značku máte konkrétně vy? Leze vám už doslova krkem anebo se vám kousky od této společnosti zdají nadčasové a trendy?