• Fashion News  • Revoluční kolekce tenisek Love The Progress od Converse oslavuje ženskost

Revoluční kolekce tenisek Love The Progress od Converse oslavuje ženskost

Jaká je opravdová definice ženskosti? Jak by ji definovali muži, a jaké priority by u žen upřednostnili? Pro nás v redakci DailyStyle.cz jsou největší inspirací příběhy, které jsou napsány bez scénáře. Nová kolekce představuje pět inspirativních žen, které napsaly vlastní definici dívky přímo na plátno ikonických tenisek Converse Chuck 70.

Po celá desetiletí je značka Converse vypravěčem pravdivých příběhů jejich nositelů a s odhodláním odhaluje inspirativní osobnosti. Ikonické tenisky miluje a rád nosí celý svět od nejmladších, až po nejstarší generace. Spolu s teniskami Chuck zažívají neuvěřitelné příběhy a okamžiky, které se staly v minulosti a součastnosti, všem nositelům zůstávají v paměti.

“GIRL is to be human”  – Naomi Preizler, nonkonformní hudebnice z Argentiny

Ženská síla a podpora napsaná na plátně

Kolekce plná ženskosti Love The Progress se inspiruje ženami z minulosti i současnosti vyšlapujících cestu dalším generacím. Je stejně tak edgy jako ženská, stojí na potiscích, psaných vzkazech a symbolické barevnosti, které ženy povzbuzují k tomu, aby se vymezily svým vlastním, osobitým způsobem. Edice Love The Progress byla navržena designérkami v Converse a propaguje sílu lásky, jednoty a pospolitosti. Hlavním nápisem na nových ikonických Chuckách je „Keep Loving, Keep fighting“, který vyjadřuje podporu boji za rovnost a víru v lásku jeden k druhému, která vítězí nad strachem.

“GIRL is disciplined, works hard and achieves”  – Kasia Gola, expertka v oblasti technologie z Polska

“GIRL is a warrior” – Qin Yungquan, instruktorka sebeobrany ze Singapuru

Jaká je definice pro dívku 21. století?

Dámská kolekce byla inspirací poslední kampaně “All The Stories Are True”, která dává ženám prostor definovat své ženství vlastními slovy. Converse odhaluje neuvěřitelné příběhy dívek všech věkových kategorií, které jdou svou vlastní cestou a redefinují, co pro mě znamená být dnes dívkou, a tak inspirují další a další.

“GIRL is influential and a risk taker” – Stephanie Kurlow, první baletka v hidžábu z Austrálie

Kampaň zahrnuje definice dívky vytvořené herečkou a aktivistkou Millie Bobby Brown, první baletkou v hidžábu na světě, Stephanie Kurlow, instruktorkou sebeobrany Qin Yungquan, nonkonformní hudebnicí Naomi Preizler a expertkou v oblasti technologií Kasiou Gola.

ATSAT_CTAS70HI_563472C_MBB_LTPPair_Shot3_horz
ATSAT_CTAS70HI_563471C_AlexisSablone_LTPPair_Shot2_horz
ATSAT_CTAS70HI_563472C_AlexandraGurgel_LTPPair_Shot2_horz
CHUCK70_LOVETHEPROGRESS_GROUP
ATSAT_CTAS70HI_NaomiPrezler_Detail_Shot5
ATSAT_CTAS70HI_KasiaGola_Single_Shot4_vert
ATSAT_CTAS70HI_563471C_NaomiPrezler_LTPPair_Shot1_horz
ATSAT_CTAS70HI_AlexandraGurgel_Detail_Shot11(1)
ATSAT_CTAS70HI_563472C_KasiaGola_LTPPair_Shot3_horz

Kolekce je k dostání online a v obchodě Converse v OC Chodov.

Zdroj fotografií: archiv značky Converse

Marketing manager