Rihanna je první ženou, které se podařilo spustit vlastní módní značku v LVMH po boku těch nejvýznamnějších
Rihanna není jen tak obyčejná americká zpěvačka a herečka. Tato diva už dávno přesunula svůj zájem od umělecké tvorby do módního světa. Velký úspěch sklidila v kosmetice, ale nyní se rozhodla pro spolupráci s francouzským holdingem luxusních módních značek LVMH. Zakládá tak vlastní ready-to-wear značku s názvem Fenty.
Do francouzského koncernu LVMH spadá více jak 70 nejluxusnějších a nejznámějších světových značek jako jsou např. Louis Vuitton, Dior, Celine nebo Givenchy. Nyní asociace přivítá novou značku Fenty, ale nejedná se o tak úplně první spolupráci mezi LVMH a Rihannou. V roce 2007 Rihanna pod patronátem LVMH představila vlastní kosmetickou značku Fenty Beauty a vlastní kolekci spodního prádla pod značkou Savage X Fenty.
Rihanna nikdy nešla s davem a proto není divu, že právě ona je vůbec první ženou navíc tmavé barvy pleti, která v rámci LVMH vytvořila vlastní značku a samostatně si ji i povede. Úspěch má zaručený, jelikož i její kosmetika od svého vzniku sklízí vlny úspěchu. Jen za první rok na trhu utržila ohromných 562 milionů dolarů, tedy téměř 13 miliard korun. Značka dokázala oslovit miliony žen různých národností, pleti a věku z celého světa.
Rihanny dosavadní úspěch v rámci podnikání se dá přisuzovat nejen kvalitním podnikatelským vlastnostem, ale taky intenzivní propagaci, kterou si řeší převážně sama. Rihanna je populární i na sociálních sítích, kde publikuje posty ze svého běžného života a proto má širokou základnu fanoušků. Na Instagramu ji aktuálně sleduje více než 70 milionů lidí.
Na první představení modelů z první Rihanniny kolekce se můžete těšit už na konci května.