• Beauty  • Seznamte se s českými niche parfémy KINTSUGI inspirované japonskou filozofií

Seznamte se s českými niche parfémy KINTSUGI inspirované japonskou filozofií

Na český trh přichází nová značka niche parfémů KINTSUGI, které jsou inspirované stejnojmennou japonskou filozofií. Na úvod zakladatelé Martin Švach a Daniel Nikolov představují rovnou pět unisex vůní: DEUS, SANTAL, LUNA, KAIGAN a CARNAL. 

KINTSUGI, v překladu „zlaté švy“, je starodávná technika opravy keramických předmětů. Kdysi dávno se v Japonsku věřilo, že je škoda zbavovat se rozbité keramiky, a tak ji slepovali lepidlem se zlatým práškem. Takto vdechovali rozbitým předmětům nový život a oslavovali tak jejich nedokonalost. Postupem času se z umění stala i životní filozofie jako metafora k přijetí našich nedostatků.

Naše nedokonalosti často vychází z naší vlastní životní cesty, na které jsme nasbírali spoustu šrámů a jizev na duši, srdci i těle. Co ale znamenají jizvy? Že jsme zahojeni, zoceleni a připraveni na všechno další, co nás ještě čeká. Připomínají nám, jak krásné jsme bytosti – křehké a nezdolné. Filozofií KINTSUGI se inspirovali i zakladatelé Martin a Daniel a vytvořili řadu parfémů, které nám každý den připomínají to, kým doopravdy jsme, se vším, co k nám patří.

V prodeji za cenu 2390 CZK / 50 ml.

Zdroj fotografií: archiv značky KINTSUGI

Marketing manager