• Fashion News  • Dior představuje novou a ikonickou kabelku 30 Montaigne Bag

Dior představuje novou a ikonickou kabelku 30 Montaigne Bag

Dior doufá, že s touto kabelkou, pojmenovanou po adrese, kde v Paříži sídlí vlajkový obchod Dior, probudí přinejmenším stejnou vlnu nadšení jako s oblíbenou Saddle bag. Za jejím navržením stojí sama kreativní ředitelka módního domu Maria Grazia Chiuri a tváří kampaně se stala herečka Jennifer Lawrence.

Kabelka byla jedním z deseti prototypů kreativní ředitelky Marii Grazii Chiuri navržená pro Pre-Fall sezónu. Důvodem, proč byla veřejnosti 10. května představena právě 30 Montaigne Bag, je její easy-to-carry velikost, poutavý tvar a nejspíš i cenovka prozrazující cenu okolo $3000.

„Viděli jsme, že je to vítěž, když jsme spatřili první prototyp,“ uvedl předseda a výkonný ředitel Pietro Beccari před představením kabelky.

Kabelka je poměrně jednoduchá- tvar obdélníku se širokou klapkou a zasouvacím vertikálním páskem, který je zajištěný velkou CD sponou. S nastavitelným a přizpůsobivým řemínkem můžete využít multifunkčnost kabelky a podle typu příležitosti ji nosit, jak se to zrovna hodí. Lze ji nosit přes rameno či jako psaníčko v ruce, a nebo jako crossbody kabelku. Na výběr je hned několik odstínů:

Hlavním záměrem nejen sady kabelek, ale i celé 30 Montaigne kolekce je odrážet identitu domu Dior, ale zároveň nabídnout ženám příležitost zachovat si jejich vlastní styl.


„Mým cílem této kabelky bylo pokusit se vytvořit novou klasiku, která by svým designem a klíčovými prvky představovala manifest pro rebootování charakteristického stylu Dior do soudobého stylu,“ vysvětluje Chiuri.

Kabelka také náramně koresponduje s Christianovým „New Look“, což byla první kolekce Christiana Diora v roce 1947, která ve své době znamenala revoluci, obzvlášť v Paříži, ze které kolekce znovu udělala centrum světové módy.

V následujícím videu se dozvíte, jak výroba 30 Montaigne kabelky probíhá od začátku až do konce.

Zdroj: 1, 2, 3