#HolkyzByznysu – Vzdělávací platforma, která vám pomůže postavit se na vlastní nohy
Chystáte se otevřít vlastní kavárnu, rozjet svůj e-shop nebo chcete mít hlavní slovo v rozhodování o strategii v nějaké firmě? Tak přesně pro vás tu jsou #HolkyzByznysu, které vám můžou pomoci rozjet svůj byznys i budoucnost.
Kdo jsou #HolkyzByznysu
#HolkyzByznysu jsou vzdělávací platforma, která spojuje a vzdělává. Pomáhá ženám, které rozjely nebo chtějí rozjet vlastní podnikání a ženám z managementu, aby se dále posouvaly, rostly, vzdělávaly se a vzájemně se propojovaly.
Jak to všechno vzniklo
Lucie Audi, Aneta Martinek a Pavlína Louženská, tyto Co-Founderky jako první rozjely vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu, která má 36 000+ členů komunity, 15 000+ alumni vzdělávacích programů a přes 400 mentorů a lektorů. V rámci budování firmy ale zjistily, že jsou sice inspirací pro holky, ale že většina těchto dívek nemá odvahu se do vlastního podnikání pustit. Tak jim začaly dávat pomocnou ruku skrz #HolkyzMarketingu a teď i díky vzdělávací platformě #HolkyzByznysu.
Co všechno #HolkyzByznysu dělají
• Předávají dál svoje know-how a zkušenosti.
• Vytváří prostor pro ty, kteří hledají pomoc při podnikání.
• Shromažďují ty, které chtějí předávat své zkušenosti dál.
• Motivují, radí, podporují.
Pro koho tu jsou
• Pro začínající podnikatelky a OSVČ holky na volné noze, které mají nebo by chtěly mít portfolio klientů a zákazníků.
• Pro holky, které už podnikají a chtějí své podnikání posunout, vylepšit, rozšířit.
• Pro holky, které by se rády staly vedoucími v korporátu i nekorporátu.
• Pro holky, které se pohybuji managementu firem.
Co všechno nabízí
Školení
#HolkyzByznysu ukážou mj. kde sehnat finance, jak vše právně ošetřit, jak nastavit kampaně, PPC, ale i jak vybrat první zaměstnance, případně, jak se s některými zaměstnanci rozloučit. Samozřejmostí je i pomoc s vedením lidí a vytvářením strategií. Ukáží vám zkrátka, jak začít nebo jak růst. To vše i z pohodlí domova.
Mentoring
Holky pomůžou najít mentorku (expertku z oboru), která se vám bude věnovat a vytvoří mentoringový program na míru, který má pomoci začít podnikat, rozšiřovat své znalosti nebo prohloubit své znalosti v byznysu. Součástí mentoringu je i networking a webináře, a to podobu 4 měsíců.
Byznysová Akademie
Dva měsíce v byznysové akademii jsou ideální, pokud se chcete dozvědět vše, co obnáší vybudovat firmu. Získáte znalosti o marketingu, ochranné známce, identitě brandu, propagaci, finanční stránce.
A co je skvělé, můžete si zažádat o stipendium, protože peníze by neměly bránit v seberozvoji.
Vyzkoušeno na vlastní kůži
A když u tom píšu, tak jsem si na vlastní kůži jeden z webinářů #HolkyzByznysu zkusila. Rozhodla jsem se pro webinář Vizuální identita pro zakladatelky i podnikatelky lektorky Veroniky Adamcové (Veronika mj. vytvořila vizuální identitu pro #HolkyzByznysu). Sice nepodnikám, ale co není, může být 😉. Navíc mě zaujala samotná synopse, protože je obecně známo, že vizuální vjemy vnímáme a zpracováváme mnohem rychleji než ty textové, tudíž vizuální identita patří mezi klíčové prvky jakéhokoliv brandu.
Na webináři se nás sešla skvělá online parta inspirativních holek a webinář trval 2 hodiny, během kterých jsem se dozvěděla spoustu cenných rad. Hned v úvodu jsem si uvědomila, že vizuální identita hraje roli v zapamatovatelnosti a rozpoznatelnosti značky (představte si, kolik značek poznáte jen dle loga či barev). A pak už to jelo. Jaké jsou klíčové prvky identity? Jak specifikovat cílové osoby (persony)? Jak vytvořit moodboard? Jak správně zvolit barvy? Jak a jaké písmo zvolit a kde ho hledat? Jak správně použít grafické prvky nebo jak mít ty nej fotky a v jakém programu je upravit? To všechno bylo předmětem webináře, během kterého jsme diskutovali, ptali se a Verča ochotně a na vše odpověděla a vše ukazovala na konkrétních příkladech, například barevné schéma na Mamio.cz, Císařovnám nebo databanky fotek a stránky, kde najít skvělé fonty.
A abychom se i samy účastnily a jenom neposlouchaly, byly jsme rozděleny do skupin, kdy každá skupina dostala určitý podnikatelský záměr a vyhrazený čas na to, abychom se zamyslely nad tím, na koho cílíme, jak bychom měly působit na klienty a z toho plynuly úkoly:
a) Najít 5 klíčových slov, které charakterizují dané podnikání
b) Na základě klíčových slov vytvořit personu
c) Kde všude se ten vizuál může projevit
Moje skupinka dostala Advokátní kancelář a došly jsme k následujícímu:
a) Serióznost, loajálnost, preciznost, důvěryhodnost a nápomocnost
b) Budeme rozvodová kancelář, takže persona bude žena či muž, věk kolem 35 let, řešící rozvod, ve kterém jsou zainteresované malé děti.
c) Web, vizitky, LinkedIn, možná Instagram
=>
S tím nás napadly i barvy, které bychom použily- jemné, spíše pastelové vyvolávající pocit klidu.
Webinář tak splnil i předčil očekávání a dodal potřebné znalosti k tvorbě a podpoře vizuální identity značky.
Takže jedním slovem-skvělé. Pokud bys i ty chtěla podnikat a váháš, tak neváhej, mrkni na nabídku #HolkyzByznysu a splň si svoje sny. Nikdy není pozdě.
Zdroje: 1, fotografie Nicola Zörkler