Mondaily: Alaïa Maison oznámila nového kreativního ředitele
Módní dům Alaïa Maison má nového kreativního ředitele, Farfetch spojuje síly s mediální platformou Nataal a Salvatore Ferragamo se spojuje s umělci pro svou valentýnskou kolekci. Je tu další přehled novinek Mondaily!
Alaïa Maison oznámila nového kreativního ředitele
Pieter Mulier byl oznámen jako nový kreativní ředitel domu Alaïa Maison. Pieter má za sebou práci pro značky jako Christian Dior, Raf Simons, Jil Sander nebo Calvin Klein. Značce má přinést především esenci budoucnosti a nadčasovosti při zachování aspektu ženskosti, který je pro Alaïa Maison typický. Na jeho první kolekci se můžeme těšit už v sezóně jaro/léto 2022.
Farfetch spojuje své síly s mediální platformou Nataal
Celoroční partnerství uzavřela platforma s luxusním zbožím Farfetch a mediální platforma Nataal, jež se věnuje tvorbě obsahu oslavujícího módu současné Afriky. Toto spojení si tak klade za cíl zviditelnit africké talenty a podpořit tak dlouhodobou snahu Farfetch o podporu černošské kultury. A hned na začátek Natal vybral kreativního ředitele značky Balmain – Oliviera Rousteinga, jež vytvořil s fotografem Kennym Germé snímky inspirované černošskými ikonami.
Salvatore Ferragamo spolupracuje s mladými umělci
Pro rok 2021 se módní dům Salvatore Ferragamo spojuje s mladými kreativními talenty, jež se mají podílet na několika speciálních projektech. Jedněmi z prvních jsou produkty oslavující nový čínský rok a Den svatého Valentýna. Ilustrátorka Charlotte Mei měla za úkol designovat digitální projekt oslavující čínský rok vola a podílela se i na valentýnské kapsulní kolekci, na které se dále podílel italský sochař Davide Ronco, americká kolážistka Johanna Goodman, turecký digitální umělec Mert Keskin a nizozemský umělec Ruth van Beek.