• Fashion News  • Mondaily: Burberry vstupuje na trh s NFT

Mondaily: Burberry vstupuje na trh s NFT

Britský módní dům nezaostává a vrhá se na trh digitálních aktiv z kryptosvěta zvaných NFT, které by se daly popsat jako virtuální sběratelské artikly. NFT se tak staly terčem především umělců, ale využití najdou třeba také v hrách.

Právě s herní společností Mythical Games se Burberry spojuje a plánuje uveřejnit svůj první limitovaný virtuální počin – vinylovou hračku s přezdívkou Blanko, jež vznikla pro hru Blankos Block Party. V rámci hry mohou hráči totiž sbírat, upgradovat a prodávat digitální hračky. Je to tedy úplně poprvé, co se herní platforma spojila se značkou z luxusního prostředí.

Virgil Abloh se inspiruje dekami pro stěhování

Pokud jste se někdy někam stěhovali, možná jste využili tkaniny pro ochranu vašeho nábytku. Věříme, že u luxusní značky byste ji hledali jen stěží. Ne, že by se značka Louis Vuitton vydala směrem výroby těchto dek. Virgil Abloh se jimi rovnou inspiroval při tvorbě kabelek pro podzimní sezónu. Plstěný design doplnil ikonickým monogramem a voila, nejekologičtější luxusní kolekce je na světě – všechny materiály jsou totiž recyklované nebo využité ze starých zásob značky. I logo se navíc dočkalo obměny – na štítku naleznete iniciály LV inspirované známým logem pro recyklaci od Garyho Andersona.


Victoria’s Secret vsadila na nový vzhled

Společnost známá pro své dokonale andělské přehlídky se nyní po velkém tlaku společnosti transformovala do nové podoby. Modelky všech tvarů a velikostí zaplnily kampaně i web značky Vicotira’s Secret a my ji téměř nepoznáváme.

„Na základě toho, co nám ženy za poslední rok a půl vzkázaly, jsme pochopili, kam jsme jako značka dospěli a jaké by měly být naše další kroky. Došlo nám, že ženy chtějí, abychom se jako značka změnili“, řekla pro web WWD Martha Pease, hlavní marketingová ředitelka Victoria’s Secret. „Změny se týkají zejména prezentace rozdílných typů žen tak, aby se všechny ženy mohly se značkou ztotožnit.“

Jak na Vás celá přeměna působí?