Mondaily: Footshop kupuje Queens
Něco končí a něco zase začíná. My začneme s velkou teniskovou novinkou, která rezonuje českou módní scénou. Ve světě si zase pozornost vydobyla zpěvačka Rihanna se svým ukončením módní linie Fenty spadající pod LVMH.
Velká módní novinka z českého teniskového a streetwear rybníčku – dva hlavní konkurenti Footshop a Queens se spojují v jednu entitu. Nezoufejte ale, Queens by jako značka měla zůstat samostatná, a dokonce se plánuje expanze na zahraniční trhy.
„Od vzniku firmy jsme Queens považovali za inspiraci a nejvýznamnějšího konkurenta. Velmi se těším, že po letech férového konkurenčního boje spojíme síly, budeme se společně rozvíjet a učit se od sebe navzájem,“ říká zakladatel a CEO Footshopu Peter Hajduček.
Značka Fenty od Rihanny končí
Skupina luxusního zboží LVMH a zpěvačka Rihanna se po méně než dvou letech dohodli na ukončení módní značky Fenty. Řada spodního prádla Savage x Fenty stejně jako kosmetické řady Fenty Beauty a Fenty Skin však stále pokračují. Módní řada nejspíše neustála situaci kolem koronaviru i vzhledem ke svým vyšším cenám. I tak je ale Rihanna první černoškou, která odstartovala svou značkou pod hlavičkou uskupení LVMH.
Drew Barrymore se stala kreativní ředitelkou Garnier
Herečka Drew Barrymore se jakožto nová kreativní ředitelka společnosti Garnier stala tváří jejich řady s vlasovou péčí Whole Blends. Celou kampaň pomáhala vytvořit, včetně té televizní.
„Fanynkou řady Whole Blends Garnier jsem se stala poté, co jsem vyzkoušela jejich olivové produkty. Když mě oslovili s myšlenkou pomoci jim se spuštěním nové kolekce těchto produktů bez obsahu sulfátů, byla jsem nadšená,“ řekla Drew Barrymore.
„Výrobky jsou úžasné pro vaše vlasy, ale ještě lepší je, že se značka aktivně snaží pomoci učinit naši planetu zelenější. Mají komplexní přístup k udržitelnosti a spolupracují s nevládními organizacemi, jako je Bee Conservancy, která chrání 10 milionů včel, a to je pro mě opravdu důležité. “