Mondaily: Prada přichází na trh s řadou dekorativní a pečující kosmetiky
Značka Prada přichází po úspěchu s parfémem Paradoxe na trh s řadou dekorativní a pečující kosmetiky. Značka Victoria´s Secret představuje Victoria´s Secret World Tour. Nová show představí globální talenty napříč nejrůznějšími uměleckými disciplínami – umělce, kteří se nebojí tvořit své vlastní trendy. Parfumérský mistr Jacques Cavallier Belletrud stvořil kolekci vůní, která nás vezme na cestu vstříc nefalšovanému kalifornskému dobrodružství.
Prada uvede na trh řadu dekorativní a pečující kosmetiky
V poslední době se roztrhl pytel s high-fashion značkami, které se rozhodly vkročit i do beauty segmentu. Prada, která je držitelem licenčního partnerství s L’Oréal Luxe, zaznamenala úspěch s nedávným uvedením vůně Paradoxe, tudíž další kroky byly zřejmé. Dekorativní řada by měla zahrnovat šest čtyřbarevných palet očních stínů a lehký make-up ve 33 odstínech. Řada péče o pleť bude obsahovat krém, sérum a odstraňovač make-upu. Obě řady budou dostupné od 1. srpna 2023 na e-shopech https://www.prada-beauty.com/ a https://www.prada.com/cz/en.html.
Victoria´s Secret představuje nový koncept svých ikonických přehlídek
Značka Victoria´s Secret představuje Victoria´s Secret World Tour. Tento počin vychází z kontinuální vize značky, která podporuje ženy v jejich volbách, perspektivách i zkušenostech. Nová show představí globální talenty napříč nejrůznějšími uměleckými disciplínami – umělce, kteří se nebojí tvořit své vlastní trendy.
Film vezme diváky na cestu do uměleckého zákulisí a vypráví příběhy VS20 – skupiny inovativních globálních kreativců, kteří zformovali 4 módní vize z kosmopolitní Bogoty, Lagosu, Londýna a Tokia. Dynamičtí umělci ze světa módy, filmu, designu, hudby a vizuálního umění dostali úplnou uměleckou svobodu konceptualizovat, ztvárnit a produkovat kolekci Victoria´s Secret v souladu se svou personální vizí. Čeká nás tak ikonický design ve velmi originálním pojetí.
„Tento film je skvělým průvodcem transformace značky Victoria´s Secret. Samozřejmě v něm nebude nouze o módu, eleganci a zábavu. Vzdává hold naší oblíbené ikonografii z minulosti, kterou však představuje ve výrazné a moderní verzi. Je nám ctí, že jsme mohli nabídnout naši platformu, která uměleckýma očima kreativních talentů z celého světa oslavuje individualitu žen, jejich příběhy a možnosti.“
Raúl Martinez, ředitel EVP a kreativního oddělení značky Victoria´s Secret.
Léto s parfémem Pacific Chill a Mirandou Kerr
Kolekce Louis Vuitton Cologne Perfumes je odyseou vůní, inspirovanou dramatickou krajinou, světlem a extravagantní krásou amerického pacifického pobřeží. Odhaluje vzpomínky na Los Angeles, fantasmagorické město, jehož komplexnost, nálady a atmosféra jsou nikdy nekončícím zdrojem inspirace pro parfumérského mistra, Jacquese Cavalliera Belletruda. Tento jedinečný umělec stvořil kolekci vůní, která nás vezme na cestu vstříc nefalšovanému kalifornskému dobrodružství.
Parfém Pacific Chill má svěží a očistnou auru, inspirovanou proslulým kalifornským kultem zdraví a wellness. Je zkomponován pro potěchu smyslů, pozvednutí ducha a nabuzení očistného efektu. Vyzařuje regenerativní sílu nekonečného oceánu, energii potřebnou pro tělo i duši na cestě za rovnováhou a pohodou.
Foto: archiv značek