• Fashion News  • Mondaily: Tohle vám nesmí z milánského týdne módy uniknout

Mondaily: Tohle vám nesmí z milánského týdne módy uniknout

Konečně právoplatný postocovidový milánský fashion week! Hlediště byla zaplněná k prasknutí a na mnohé se ani nedostalo. Spoustu značek vyšlo se svými triumfy, které otáčely hlavy. Co by vám rozhodně nemělo uniknout?


Kde máš dvojče?

Značka Gucci se opravdu překonala. Pro svou přehlídku pro RTW SS23 totiž zvládla sehnat 68 párů identických dvojčat! Pro obsazení poslala značka Gucci dokonce tajnou průzkumnou skupinu na Twins Day, což je sjezd dvojčat v Twinsburgu v Ohiu. Publikum, rozdělené do dvou oddělených místností, nevědělo, že sledují dvojčata, až do posledních okamžiků. Když se zvedla obrazovka rozdělující pokoje, každý model se spojil se svým dvojčetem, který s nimi šel v tandemu po celou dobu show. WOW!

Salvatore Ferragamo se loučí. Přivítejte FERRAGAMO!

Značka Salvatore Ferragamo mění vše. Kreativního ředitele, logo i přístup ke svým kolekcím. Novou kapitolu napsal Maximilian Davis ve velkém stylu. Vše, co bylo na Ferragamo Instagramovém účtu, bylo smazáno a nahrazeno jiskřivým muscle autem, semišovým detailem s novým logem či sneak peek prostor rozlehlého nádvoří paláce bývalého arcibiskupského semináře na Corso Venezia, ve kterých se impozantní přehlídka konala. Maximilan začal svou éru smyslným Hollywoodem, ale novým Hollywoodem, plným svůdných materiálů spolu s premiérovými doplňky – sandály na podpatku s typickým logem značky, Gancini, či reinterpretací kabelky Wanda z roku 1988.

KIM představuje Dolce&Gabbana

Značka Dolce&Gabbana si za sovu tvář zvolila Kim Kardashian, což se dalo vzhledem k jejich úzkému propojení i obléknutí její sestry Kourtney v její svatební den očekávat. Když Kim začátkem tohoto týdne odletěla do Milána, zveřejnila fotku doprovázenou #CiaoKim a #DolceGabbana. Na konci show se navíc objevila na runway spolu s Domenicem a Stefanem. Kolekce s názvem Kim se skládala z přepracovaných archivních kousků z let 1987 až 2007, které vybrala sama Kim. Samotné oblečení směřovalo k filmovému stylu noir se značným sex-appealem prostřednictvím zdobených podprsenek, PVC a popruhů s leopardím vzorem, kombinujícím siluety přesýpacích hodin s futuristickou metalízou. Krky modelek zdobily mohutné náboženské kříže nebo nákrčníky s nápisem „KIM“, „D&G“ a „LOVE“.

Ghotic Blumarine

Značka Blumarine překvapila syntézou současného dění ohledně nadcházejícího hraného filmu „Malá mořská víla“ a humbuku kolem ikonického džínového vzhledu Britney Spears na předávání American Music Awards 2001. Blumarine kreativní ředitel, Nicola Brognano, se nechal unášet ghotickou atmosférou, kterou doprovázely prodloužené siluety či křížky a cvočky v ikonografii Blumarine. Vintage nádech umocňovaly zvonové kalhoty či bohatě řasené sukně.

Bottega Veneta o krok napřed

Již druhá přehlídka Matthieu Blazyho pro značku Bottega Veneta byla opravdu a jedním slovem úchvatná. Luxusní sofistikovanost a promyšlenost, kterou oblékla i Kate Moss. O Blazym z Bottega slyšíme možná trochu méně než o jeho předchůdci, ale s pohledem na kolekci, které vévodí například kostkovaná košile z kůže, u které jen nositel pozná, že je kožená, či lesklý trapézový kabát v kaštanovém odstínu, se není čemu divit.

Vůně La Vie Est Belle slaví 10 let

Úspěšný příběh vůně La Vie est Belle, který dalece přesahuje tekutinu uvnitř, se rodí v nejkrásnější myšlence, kterou Lancôme sdílí se světem: život je krásný. Od roku 2022 lze tak ikonickou vůni udržitelněji doplňovat a zároveň Lancôme otevírá svou vlastní kvetoucí zahradu Domaine de la Rose, udržitelnou oázu biologické rozmanitosti v Grasse, hlavním městě parfémů. Své desáté výročí oslavila vůně na luxusní vltavské lodi Grand Bohemia, která byla zahalena do růžového světla a její plavba nabídla pohled na neuvěřitelnou světelnou show.

Kim x Stuart Weitzmann

„Jsem nadšená, že se objevím v podzimní kampani Stuarta Weitzmana, kterou natočil neuvěřitelně talentovaný Mario Sorrenti,“ uvedla Kardashian v prohlášení.

Kim Kardashian, se totiž stala tváří, respektive pozadím, podzimní kampaně slavné obuvnické značky. Mezi modely, které Kim prezentuje, nechybí boty Stuart Ruche 100 Boot, Lucite 100 Wedge Boot či sandále Nudistwrap 100 Sandal. Prostřednictvím kampaně se také značka spojila s Vital Voices Global Partnership, neziskovou organizací, která se zavázala investovat do oblasti vedoucích postavení žen.