• Events  • Nový Fashion Temple a kampaň Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku zdůrazňují individualitu a sebevědomí

Nový Fashion Temple a kampaň Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku zdůrazňují individualitu a sebevědomí

Nadcházející týden módy v Praze, který představí špičku domácího oděvního designu, se bude konat opět na novém místě. Pomyslný Fashion Temple, který se ve jménu české módy v minulých sezónách otevřel už na několika neobvyklých místech – na jaře na Strahovském stadionu nebo ve skateparku Štvanice, v budově bývalé Živnobanky nebo na půdě Právnické fakulty UK, se během prvního zářijového týdne posune opět do centra Prahy. Přehlídkové dny budou hostit speciálně upravené zásobovací garáže obchodního domu Kotva.

Progresivní vizuální identita Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku přinese obchodnímu domu Kotva novou módní a tvůrčí energii, kterou v tomto lukrativním místě se silnou historií hodláme v následujících letech rozvíjet, podporovat a kultivovat,“ uvedl za majitele obchodního domu, Pražskou správu nemovitostí, Jiří Švorc.

unspecified-5

 

Nová globální kampaň

Touhu vystoupit z davu, rebelství a individualitu komunikuje nová celosvětová kampaň módních eventů Mercedes-Benz na sezónu jaro/léto 2017. Ta se objeví v sprnu také v pražských ulicích a tisku. Tváře kampaně jsou tentokrát dvě – stylové rebelky a životní partnerky – britská muzikantka Eliot Sumner s modelkou Lucií Von Alten.

Eliot Sumner, která svou první hudební nahrávku vydala v 17 letech, zdědila talent po svých rodičích, hudebníkovi Stingovi a uznávané filmové herečce, producentce a režisérce Trudie Styler.

Německá modelka Lucie Von Alten je na vrcholu své kariéry. Je tváří značky Marc Jacobs a plní stránky předních módních magazínů, jako ELLE či Grazia. unspecified

Autorem krátkého filmu s podtitulem “Spalující touha“, v němž aktérky představují nový model sportovního vozu CLA, je renomovaný švédský režisér Christian Larson. Michael Bock, marketingový ředitel divize Sport & Lifestyle automobilky Mercedes-Benz vysvětluje, že kreativní koncept a výběr osobností kampaně symbolizuje nejen rebelskou povahu nového vozu, ale také individualitu a sebevědomí.

unspecified-47 dní pro módu

Mercedes-Benz Prague Fashion Week se odehraje ve dnech 1. až 7. září 2016. Na celý týden ožije Praha řadou módních akcí. Kromě jedenácti přehlídkových bloků, které představí dvacítku osobností a značek domácí módy, jsou na programu také například večerní animace v Pařížské ulici, celodenní showroom návrhářů a značek a velmi bohatý doprovodný program včetně filmové premiéry a množství dočasných instalací a výstav v galeriích a prodejnách s českou módou a designem.

Vstupenky v prodeji

Vstupenky jsou již od 22.6. 2016 v prodeji. Jedenáct přehlídkových bloků tentokrát naplní 3 dny – sobotu, neděli a pondělí – 3. až 5. září. Kompletní sestava návrhářů je již známá. Potvrzena jsou velká esa české módní tvorby jako – Martina Špetlová, Jakub Polanka, Klára Nademlýnská či Monika Drápalová. Nebudou chybět ani návrhářky jako Kateřina Geislerová, Zuzana Kubíčková či Petra Balvínová a značky Chatty, La Formela nebo Odivi. Prostor na mole budou mít i studenti oděvního návrhářství včetně výherců soutěže VAN GRAAF Junior Talent 2016 Daniely Peškové a Filipa Jakaba.

Aktuální seznam a profily všech návrhářů najdene již nyní na www.mbpfw.com.

#MBPFW
www.mbpfw.com
facebook.com/mbpfw
instagram.com/mbpfw
twitter.com/mbpfw_official