• Fashion News  • Pánská kolekce od Virgila Abloha pro sezonu jaro/léto 2021 mění pravidla

Pánská kolekce od Virgila Abloha pro sezonu jaro/léto 2021 mění pravidla

Pánská kolekce Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2021 s názvem Message in a Bottle (Zpráva v láhvi) bude představena veřejnosti a médiím na „turné“ mezinárodních akcí od Paříže, přes Šanghaj, až po Tokio. Přichází tak zcela nová éra a nový koncept, který určuje zcela nový směr představování módní kolekcí.

Kolekce bude představena postupně – od července do konce roku 2020. Tento formát je důkazem toho, že Virgil Abloh, umělecký ředitel pánských kolekcí Louis Vuitton, klade důraz na diverzitu, inkluzivitu a jednotu. Součástí kolekce je také iniciativa tzv. upcyklace oblečení napříč kreativními platformami. Tím, že Virgil Abloh „vysílá“ svoji kolekci na cesty, hlásí se ke globální komunitě Louis Vuitton a setká se tak s klienty v jejich vlastním prostředí.

Na této cestě, která se případně rozšíří o další destinace, se kolekce bude transformovat v organickém dialogu s různými kulturami a národy světa. Bude to svobodný a inkluzivní rozhovor mezi značkou a její klientelou a příznivci. Tento koncept posouvá hranice tradičních konvencí módy a sezónnosti.

9. července 2020 Louis Vuitton hostil speciální projekci krátkého filmu v  rezidenci rodiny Vuitton v Asnières. Film se odehrává v pařížském domě zakladatele značky a sleduje profesionální „baliče“, kteří vypravují kontejnery Louis Vuitton na říčních člunech po řece Seině. Vidíme, jak čluny pomalu opouštějí Paříž; na nich se však jako černí pasažéři skrývají Zoooom a jeho parta animovaných postaviček. srpna 2020 po dlouhé plavbě zásilka doráží do Šanghaje a módní přehlídka pánské kolekce Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2021 může konečně začít. Zoooom a jeho kamarádi, kteří již nejsou jen nakreslení, ožívají spolu s kolekcí, která zkoumá oblíbené téma Virgila Abloha: chlapectví a pohled dítěte na svět.

Každá postavička je jiná a spolu dohromady představují hlubokou víru v inkluzivitu, která je přítomna ve všech pánských kolekcí Louis Vuitton. Poté se kolekce vydá na další cestu – do Tokia, kde proběhne třetí módní přehlídka. Pánská kolekce jaro/léto 2021 razí filosofii upcyklingu, která je tvůrčí premisou této nové kolekce: nové oblečení a doplňky kreativně přepracované ze starého materiálu, „staré známé“ kousky z kolekce podzim/zima 2020, originální kombinace již jednou použitých nápadů.

Zoom a jeho parta

Příběh této sezony je vskutku originální a stojí za to představit ho trochu jinak. Do Paříže přijela roztodivná banda různých postaviček. Říkají si Zoooom a jeho parta. Zoooom je velitel a jeho parťáci jsou rychlí jak blesk. Během pětidenního týdne módy se tito poťouchlíci vetřeli do těch nejlepších salonů, zařádili si v Louis Vuitton a pak s klidem odpluli po proudu Seiny a nechali za sebou jen duhovou stopu na pařížské obloze.

“Sacrebleu!” volali rozhořčení a zaskočení dobří občané Paříže, když Zoooom a jeho divoká tlupa převrátila tradice na hlavu a přebarvili celé město i slavné síně Asnières. Ale strach se brzy změnil na vstřícnou přízeň, když lidé zjistili, že ti rošťáci – i přes jejich prapodivný vzhled i chování – mají jen dobré úmysly.

Ve starobylém Městě světel, které má tradici rebelství v krvi, si naši hrdinové naládovali kufry Louis Vuitton tím nejlepším, co mohli najít, nalodili se na říční člun a odpluli směrem ke slunci, které vždy vychází na východě… A když odjeli, Paříži bylo najednou tak nějak smutno. Kde je Zoooom a jeho kamarádi? Vrátí se ještě někdy? Ale ano – avšak nejdříve je čeká dlouhá cesta. Toto může být konec jednoho divokého příběhu. Ale není – je to jen jeho začátek.

Zdroj fotografií: archiv značky Louis Vuitton

Marketing manager