• Fashion News  • Překračujte hranice s Vaskami

Překračujte hranice s Vaskami

Značka obuvi Vasky se v letní kampani spojuje s pěticí influencerů. Společně vyzývají k novým zážitkům. Protože co chcete, můžete!

„Co chceš, můžeš“ je motto, které provází značku Vasky od samého počátku její existence. A řídí se jím i velká letní kampaň, ve které se Vasky spojují s předními českými influencery a vyzývají tak své zákazníky, aby toto léto věnovali novým zážitkům a překonávání svých hranic.

Ve Vaskách jsme si vždy přáli, aby lidé v našich botách cestovali a objevovali nová místa i sebe samé. Po dvou letech tu máme konečně pořádné léto bez různých opatření, a tak chceme naši komunitu vyzvat, aby se při poznávání nebála vykročit mimo svou komfortní zónu a posouvat své hranice. „Co chceš, můžeš.“ Heslo, kterým se řídím dle svého vzoru Tomáše Bati. Řídí se jím i všichni ve firmě, je claimem pro tuto kampaň. Vyjadřuje totiž celý můj životní příběh i to, čemu věřím. Jen jsme k tomu claimu přidali ještě druhou část „Co chceš, můžeš. Co chceš, zvládneš, říká ke kampani zakladatel značky Václav Staněk, který sám překonal za svůj život mnoho překážek a v rámci této kampaně si vyzkoušel, jaké to je balancovat v 28metrové výšce na slacklině.

Do kampaně se zapojili herec Marek Lambora, herečka Anna Kadeřávková, Daniel „GoGo“ Štrauch, Petr „Pedro“ Hybš a Gabriela Drdošová. Anička a GoGo společně do výzvy skočili po hlavě a ocitli se ve stavu beztíže ve větrném tunelu.

Kampaň běží na sociálních sítích od 12. července do 31. srpna. Připraveny jsou soutěže, výzvy i odměny. „Je to naše první větší kampaň spojená s influencery. Doteď jsme měli spíše jednotlivé spolupráce, a tak jsme zvědaví, jaký bude mít ohlas. V kampani máme tváře, se kterými jsme v minulosti už pracovali, ale i pár nových,“ dodává Karolína Ježková, influencer manažerka a tisková mluvčí značky. Jednotlivé zážitky, které pro kampaň zajišťuje agentura Adrop, budou influenceři odhalovat v průběhu léta.

Jednotící linkou kampaně bude cestovní deník, který poputuje mezi influencery i zákazníky a na konci kampaně by měl doputovat zpět do Vasek i se všemi zážitky.

A jakou hranici byste chtěli nejen v rámci výzvy #dejtosvaskami překonat vy?

Zdroj: Vasky