První filmová kampaň Louis Vuitton s Emmou Stone
Louis Vuitton úplně poprvé přichází na scénu se svou filmovou kampaní, kterou vám představí hned dvě oscarové hvězdy – herečka Emma Stone a režisér Sam Mendez.
Hlavním prvkem v krátkém a dynamickém filmu je vášeň k cestování, což u Louis Vuitton není překvapením, jelikož tuto charakteristickou vlastnost můžeme u exkluzivní značky pozorovat již od jejího založení v roce 1854. Od té doby se nezměnilo ani to, že tašky, zavazadla a doplňky jsou vyrobeny tak, aby byly co nejpraktičtější a zároveň si zachovaly svou elegantní podobu.
Reklamní film v hlavní roli s Emmou Stone bude mít premiéru 13. září 2018 a spolu s ním Louis Vuitton představí veřejnosti nový parfém Attrape-Rêves, který doplňuje předešlých osm parfémů z kolekce Les Parfums Louis Vuitton. Parfém Attrape-Rêves by měl zaujmout svou orientální energickou vůní prodchnutou květinovým aroma. Každá vůně z kolekce je zcela originální a odlišná od těch ostatních a stejně tak má film vyvolávat kontrastní pocity mezi měnícími se pozadími filmu.
Režie se ujal britský režisér Sam Mendez, držitel Oscara za nejlepší režii ve filmu Americká krása, kterým debutoval roku 1999, a film si vysloužil ještě čtyři další oscarová ocenění. Na svůj úspěch navázal například i režírováním oblíbených bondovek Skyfall a Spectre.
Pro Sama Mendeze byla spolupráce s Emmou Stone vítaná, jelikož měl možnost Emmu poznat již při režírování muzikálu Cabaret. Emma Stone je také držitelkou Ceny filmové akademie pro nejlepší herečku ve filmu La la land z roku 2017 a díky ní film oplývá jejím pověstným hereckým talentem a přirozenou krásou.
,,S hrdostí oznamujeme první reklamní film s mimořádně talentovanou herečkou Emmou Stone. Je to zároveň další milník na úspěšné cestě naší kolekce parfémů,“ řekl Michael Burke, generální ředitel Louis Vuitton.
Celý projekt určitě bude stát za to, protože značka Louis Vuitton je známá pro svou preciznost, špičkovou kvalitu a promyšlený design. Celá kampaň byla nafocena Craigem Mc Deanem a o styling se postarala Marie-Amélie Sauvé. V tištěných médiích se kampaň objeví v průběhu října na stránkách mezinárodních magazínů.