• Fashion News  • Vans spojuje síly s umělci z celého světa

Vans spojuje síly s umělci z celého světa

Vans představuje kampaň s názvem These Projects Are Ads for Creativity, ve které vyzdvihuje umělce a jejich kreativitu ve všech možných podobách. Značka navazuje na své poslání přispívat k umělecké různorodosti a ve své nové kampani dala prostor celé řadě kreativců ukázat se světu a tvořit to, co je opravdu baví – ať už jsou to kresby, sochy, hudební klipy, vlastní návrhy tenisek, digitální animace a mnoho dalšího.

Místo konvenční reklamy se Vans rozhodl věnovat prostředky na podporu opravdové kreativity a umožnit umělcům zhmotnit své originální představy ve všech možných i nemožných podobách. Ze stránky vans.eu/offthewall se tak díky této kampani stane inspirativní digitální prostor, který přispěje k objevování nových forem kreativity po celý zbytek roku.

V představované kampani Vans staví do popředí samotné umělce a jejich příběhy a vybízí své fanoušky, aby neváhali také experimentovat s novými formami kreativity. Ať už jde o umělkyni Rewinu Beshue ze San Francisca a její pestrobarevné malby, ve kterých se věnuje vyobrazení času, prostoru a reality, Annabell Lee se svými zářivě malovanými polštáři, které odráží její výraznou osobnost, fotografa Anthonyho Acostu z LA a díla z jeho vlastní tmavé komory, nebo precizní dřevařskou práci hongkongského umělce Start from Zero, tato nová kampaň zrcadlí šíři kreativních interpretací v rámci různorodé umělecké komunity po celém světě. Přispěním každého jednoho z nich tak vzniká jedinečné kolektivní dílo.

Evropský kontinent dále reprezentují londýnští umělci Alex Jenkins a Eloise Dörr. Alex Jenkins ve svých ilustracích a komiksech plných barev často satiricky nahlíží na aktuální témata. Pro tento projekt zvěčnil jednu ze svých komiksových postav v podobě téměr dvoumetrové sklolaminátové sochy. Eloise Dörr je zase skaterka a umělkyně, jejíž tvorba se často prolíná právě se skateboardingem. V rámci projektu se pak rozhodla vytvořit triptych z pomalovaných skateboardů.

„Místo reklam, které o kreativitě jen mluví, jsme se rozhodli podpořit reálné umění ve všech jeho podobách. Jednoduše jsme dali kreativcům z celého světa prostor tvořit,“ vysvětluje záměr značky globální umělecký manažer Rob Teague. „Vznikly tak kresby, malby, hudba, sochy, videa, skateparky, šílené animace, podivná surfová prkna a další umělecké kreace, které jsme si ani nedovedli představit. Místo tradiční reklamy jsme se jako značka rozhodli jít vlastní cestou a podpořit celé spektrum umělců a jejich kreativní tvorbu. O tom ostatně je i sama značka Vans – nechceme o kreativitě jen mluvit, ale aktivně se na ní podílet skrze naše produkty, umělecké platformy i konkrétní kampaně.“

vpravo Dani Bonnet, vlevo Chris Martin

Tato kreativní cesta bude pokračovat po celý rok na stránkách společnosti Vans, kde vznikne celý digitální prostor pro globální projekty, které vyprávějí příběhy umělců a inspirují fanoušky k vlastní tvorbě v podobě, která zrcadlí jejich duši. Celá kampaň je k zhlédnutí na stránce vans.eu/offthewall. Své vlastní příspěvky pak můžete sdílet na sociálních sítích pod hashtagem #OffTheWall.

vpravo Annabell Lee, vlevo Gaudmother

Karla Almendra

Eloise Dorr

Alex Jenkins

Start From Zero

Rewina Beshue

Lalese Stamps

Zdroj fotografií: archiv značky Vans

Marketing manager