• Fashion News  • Zvědavost jako středobod vztahů? Valentýn se blíží!

Zvědavost jako středobod vztahů? Valentýn se blíží!

Šperkařská značka TOUS věří, že milovat znamená neustále objevovat věci o našem milovaném. Proměnit zvědavost v to, co pohání vztah. Pro svou valentýnskou kolekci tak zvolili ústřední motiv srdce, které má představovat metaforu inkluzivity, Celou kampaní pak provází modelka Hanne Gaby a její partner John Yawn.

Kolekce předvádí různé vzory, které zdůrazňují zaoblené a abstraktní tvary. Objemná maxi srdce s matným povrchem či pečetní srdíčka jsou součástí kolekce, která je k dispozici v mincovním stříbře a 18karátovém žlutém zlatě.

Sortiment doplňují další kolekce jako Tabit, Iris a Bold Motif, stejně jako hodinky Karat a doplňky TOUS Carol vyrobené z tvarované syntetické kůže dostupné v různých barvách.

Kampaň

S modelkou Hanne Gaby a jejím partnerem Johnem Yawnem v hlavní roli vypráví příběh skutečné lásky, na hony vzdálený obvyklým romantickým valentýnským klišé. Dvojice si klade otázky a postupně se s každou odpovědí seznamují s druhou osobou. Tento organický rozhovor zachycuje ducha kolekce a koncept kampaně: MILOVAT ZNAMENÁ OBJEVOVAT: láska znamená nepřestat být zvědaví ohledně druhé osoby, nechat se jím každý den překvapovat a inspirovat.