Fashion Shake No. 16 s novou tváří
Concept store La Gallery Novesta se ve čtvrtek 26. února představil v nové podobě s puncem exkluzivity. Již šestnáctá prodejní prezentace originální české módy představila nejnovější kolekce Hany Frišonsové, Marcely Křížové a Jany Mikešové.
Cíl Fashion Shaku zůstává stejný a to podpora tvorby českého a slovenského designu. Velká změna proběhla v ohledu dostupnosti. Aktuálně je prodejní prezentace Fashion Shake přístupnější veřejnosti a médiím. Návštěvníkům nabízí možnost zakoupit jednotlivé kusy se slevou 20% v den představení designérů.
,,Fashion shake jsme sice uspořádali již po šestnácté, tento byl ale přeci v nečem úplně jiný. Vůbec poprvé jsme fotili vlastní vizuály s fotografem Ladislavem Kyllarem. Modelky jsou z agentury Czechoslovak Models. Tato nastartovaná spolupráce nám umožňuje na focení získat krásné začínající modelky, ony zase naberou potřebné zkušenosti. Své síly jsme spojili i s dalším partnery zvučných jmen. Společnost Nespresso nám poskytla své designové kávovary, ze kterých se podávala lahodná káva a jedna z nejlepších vizážistek u nás, Lucie Hrušková Gibodová z Lancôme, o hosty pečovala a líčila je právě zmíněnou kosmetickou značkou,“ představuje nové pojetí Hana Zouvalová z La Gallery Novesta.
Hana Frišonsová uvedla kolekci FUTUHERO
Kolekce je založená na vizi renesančního vědce z budoucnosti, který cestuje mezi dimenzemi a časem, čímž získává znalosti z různých odvětví a objevuje další možnosti. Oblečení je prostředkem k sebevyjádření a reflektuje jeho osobnost. Tuniky, topy a šaty jsou vyrobené z funkčního materiálu Coolmax. Kolekce je doplňěna o modely háčkovaných doplňků z recyklovaného materiálu s ruční batikou. Nově Hana představila oversize mikiny na které byl použitý český materiál.
Marcela Křížová přišla se základní kolekcí No. 01
Myšlenky Marcely ji vedly k vystavění osobitého a nadčasového šatníku pro dnešní ženu. Vybrala deset oděvů, které nasledně rozpracovala. Impulsem bylo objevezení tzv. pravidla „5 piece french wardrobe“. Celý systém je založen na snadném principu, kdy si během jedné sezóny člověk může pořídit pouze 5 kusů oděvu. Kolekce se nese v podobě přírodních materiálů a základní barevnostní paletě, kterou je černá, šedá, béžová a bílá. Kolekci ocení sebevědomé a silné ženy, které mají rády zajímavě řešené oděvy, ocení variabilitu a originalitu s nádechem čistoty a minimalismu.
Jana Mikešová představila Vesnu – bohyni jara
Studentka ateliéru Módní tvorby na UMPRUM, tvoří pod značkou MIK. Jana využívá již téměř zapomenutých technik jako je předení nebo drhání. Výsledkem její tvorby jsou nepřehlédnutelné modely s inspirací přírodou. Nejnovější kolekce se vrací k lidovým kořenům a čerpá ze slovanské kultury. Název Vesna po bohyni jara, charakterizuje něžnost, nevinnost a smyslnost, jež stojí za přirozenou krásou. Nadčasové a převážně ručně vyráběné oděvy pro volný čas se vyznačují použitými materiály jako je alpaka, hedvábí, mohér, či vlna merino. Žena, která oblékne lehoučké šaty, svetr nebo tuniku z ultra silné příze si vždy bude připadat nadmíru žensky.
Nový nádech v podobě příjemných změn prodejní prezentaci jedině prospěl. Již prvním impulsem byla hojná návštěvnost hostů, kteří se rozhodně budou velice rádi vracet, protože La Gallery Novesta má, co nabídnout.