• Fashion News  • H&M věrnostní program konečně v Česku

H&M věrnostní program konečně v Česku

Dlouho očekávaná událost pro všechny milovníky módy H&M je tady – značka zpustila svůj velice úspěšný věrnostní program konečně i v České republice. HELLO MEMBER je plně digitální program, který nabízí svým členům zajímavé odměny a personalizované nabídky. Kromě velmi výhodných slev program přináší i originální zážitky a dárky.

Věrnostní program H&M je zcela digitální, to znamená, že k uplatnění nabídek nejsou nutné žádné plastové karty ani papírové poukázky. Stačí se zaregistrovat do aplikace H&M nebo na hm.com nebo přepnout svůj stávající účet na členství v klubu – což členům klubu poskytuje snadný přístup k jejich digitální klubové kartě kdekoli. Nabídky a bodové kolekce probíhají jak online, tak v i v kamenných obchodech.

Věrnostní program HELLO MEMBER není jen o tom sbírat body a slevy. Přináší totiž svým členům také exkluzivní, personalizované nabídky a zážitky. Kromě pravidelných slev se tak mohou členové klubu zúčastnit velmi zajímavých akcí a získat speciální dárky. Při příležitosti zahájení věrnostního programu H&M v České republice dostanou všichni zákazníci, kteří se v období od 19. do 31. května zaregistrují do HELLO MEMBER v aplikaci H&M nebo na hm.com, slevu 20% slevu na celý svůj nákup.“ vysvětluje Martin Kluka, Loyality Manager H&M pro ČR.

Věrnostní program H&M má dvě úrovně. To znamená, že po shromáždění určitého množství bodů se člen Klubu H&M stává členem Plus – Plus Member. Členové této vyšší kategorie obdrží další jedinečné nabídky.

Jaké jsou slevy a výhody členství v klubu?

Sbírání bodů, extra slevy na zlevněné produkty, dopravu zdarma nad 800 Kč a bezplatné vrácení online nákupů, stejně jako další speciální nabídky a slevy. Plus Members můžou také využít další výhody: dřívější přístup ke slevám, jedinečný přístup ke speciálním kolekcím, zcela zdarma dopravu a vrácení při objednávce on-line, a přednostní přístup k exkluzivní akcím a nabídkám.

Jak se stát členem Plus Member?

Každý člen klubu získává body po nákupu – 1 bod za každou 1 českou korunu. Když nasbírá více než 6000 bodů, jeho Plus členství v klubu je aktivováno.

Zdroj fotografií: archiv značky H&M

Marketing manager