Jennifer Lopez se stala tváří Coach
50letá popová ikona se stala tváří luxusní značky Coach, kterou známe prostřednictvím ikonických kabelek. Nalezneme jí v kampani Jaro 2020, kterou zachytil slavný módní fotograf Juergen Teller.
Značka Coach byla založena v roce 1941 v srdci samotného New York City. Inspirovaná americkým dědictvím – designem baseballové rukavice. První kolekce dámských doplňků nesla podobné atributy tohoto designu: stejné barevné tóny, pružnost, vysoká kvalita kůže s nadstandardním řemeslným zpracováním.
V druhé polovině 20. století se Coach stává světovou renomovanou značkou a průkopníkem v odvětví kožených doplňků. Zaujímá pozici originálního amerického módního domu zaměřeného na luxusní kožené kabelky včetně parfémů. Módní dům již v minulosti spojil své síly s hvězdami jako je Selena Gomez, Michael B. Jordan a Megan Thee Stallion.
,, Jsem opravdu nadšená ze spolupráce s takovou značkou. Je to nadčasová značka, kterou jsem vždy měla ráda a nadcházející kolekce skutečně vyplývá z mého osobitého stylu.“ řekla Jennifer Lopez na tiskové konferenci Coach.
Jennifer svou vášeň pro značku odhalila již v roce 2002, kdy do svého klipu ,,All I Have”, zařadila hned několik kousků z cestovní kolekce.
Stuart Vevers kreativní ředitel brandu se o zpěvačce vyjádřil jako o osobité ženě, jež je nesmírně autentická, odhodlaná a je symbolem matky, která se vydala svou vlastní cestou, aby dělala věci svým vlastním způsobem. Což odráží filozofii módního domu.