Linda Vojtová novou tváří Premium Fashion Brands
Premium Fashion Brands, módní skupina sdružující v České republice značky Geox, Armani Jeans, Trussardi Jeans, 18CRR81 Cerruti, Versace Jeans a multibrandovou síť butiků BELTISSIMO představila novou tvář. Tou je topmodelka Linda Vojtová, výrazná tvář světového modelingu.
Celosvětově uznávaná modelka Linda Vojtová se stává novou tváří Premium Fashion Brands, a to počínaje jarní kampaní. Historicky první česká vítězka prestižní světové soutěže Elite Model Look trvale žijící v New Yorku pro PFB nafotila 30.listopadu sérii nadčasových fotografií, které bude společnost ve svých kampaních používat minimálně celý následující rok. Fotografie budete moci vidět všude, kde se bude tato společnost, spojující prémiové značky, vyskytovat. Přinášíme vám malou ochutnávku.
Premium Fashion Brands je první společností z oblasti módy, které se podařilo své jméno spojit s touto velmi vyhledávanu topmodelkou, jelikož spolupráce Lindy Vojtové s českými firmami je velice ojedinělá. Skupina tak i na dalším poli potvrzuje avizované ambice a dynamický vývoj. Linda Vojtová fotila ve světě pro přední světové značky, jako například Versace, Giorgio Armani, Max Mara, La Perla, Escada a podobně. Také zářila na exkluzivních přehlídkách modelů Dior, Louis Vuitton či Chanel a objevila se na obálkách prestižních módních magazínů jako je Vogue nebo Harper’s Bazaar a další.
Na kampani s Lindou Vojtovou v hlavní roli pro Premium Fashion Brands se podílel hvězdný tým složený v předních talentovaných odborníků a špičkových profesionálů. Za fotoaparátem stál Matúš Tóth, hairstyling má na svědomí Craigh Hughan, o make-up se postarala Hristina Georgievska a pod stylingem napříč portfoliem značek skupiny PFB je podepsaná Milena Zhuravlová. Na výsledné fotografie se můžete těšit na jaře roku 2017.
Linda Vojtová sama okomentovala spolupráci s PFB slovy: „Jsem moc ráda, že je v České republice uskupení jako Premium Fashion Brands. Domácí módní scéna si invenci určitě zaslouží a osobně v Čechách i na Slovensku vidím obrovský potenciál v tomto segmentu růst a vybudovat něco výjimečného, co tady zatím chybělo.“.