Lush, kvalitní přírodní kosmetika, jejíž úspěch neustále roste
Zákazníci jsou denno denně doslova bombardováni reklamou už od chvíle, kdy se rozezní drnčení budíku a následně hlas z rádia oznámí, že je čas vstávat a připravit se na další procházku rozmanitou učebnicí reklamních taháků všech možných společností.
Až do pozdního večera jsou pořád s námi. Indoor, outdoor reklama, televizní spoty, letáky apod. Všichni jsme tímto masírováním unaveni a tak si čím dál více pečlivě vybíráme kde a co nakupujeme. Právě proto každým dnem roste význam kvality, marketingu a kultury, jakou se společnost prezentuje. Čím víc je na zákazníka působeno tak, aby se nenudil a cítil se jako součást společnosti, či dokonce dobrý přítel, tím větší oblibě se brand může pyšnit. Samozřejmě tomu odpovídá i jeho celkový dojem.
Zaujala nás třeba značka ručně vyráběné kosmetiky Lush, která si zakládá na nejčerstvějších organických surovinách, ze kterých jsou její produkty tvořeny, a nulové toleranci k testování na zvířatech. Lush si však svých zákazníků vážím mnohem více.
Na velmi podařených webových stránkách nechá svého zákazníka nahlédnou až pod pokličku své
“ The Kitchen„, kde se každý den ručně připravují voňavá mýdla, oleje, sprchové gely a zákazník si je může ihned objednat až do své koupelny.
Jejich kamenné prodejny připomínají spíše kouzelnou cukrárnu či prodejnu ovoce a zeleniny. Člověk by se mohl nechat hodiny a hodiny unášet úchvatnými vůněmi a barvami jejich výrobků, které jsou volně naskládány tak, aby nejlépe působily na smysly kupujících.
To vše tvoří kvalitní základ pro firemní strategii a kulturu odrážející se v neustále se rozvíjejícím úspěchu kosmetiky Lush. Doporučujeme se přesvědčit na vlastní kůži, pokud jste tak již dávno neudělali.
Přemýšleli jste někdy nad tím, co konkrétně Vás donutí preferovat jeden produkt či značku před druhým?
Zdroj foto: