• Fashion News  • Vasky představují novinky: Spolupráce s Tonakem, kolekce oblečení či podcast

Vasky představují novinky: Spolupráce s Tonakem, kolekce oblečení či podcast

Propojení značek, kde hraje prim poctivá ruční výroba, ikonické chelsea boots, spolupráce s Maappi, podpora Loono nebo vlastní kolekce oblečení a podcast. Víme, co je ve firmě Václava Staňka nového.

Podzim bude u obuvnické značky Vasky pestrý. Do svého portfolia přidali chelsea boots, které je možné zakoupit ve třech barevných variantách – v černé, hnědé a karamelové. Při uvedení je doplnili kloboukem Fedora Arte, který vznikl ve spolupráci se značkou Tonak. Tato kolekce je minimalistická a nadčasová a propisuje se do ní kvalitní ruční práce. Kožené boty i klobouk z králičí srsti stylově doplní elegantní outfit a povýší ten ležérní. Oba produkty budete moci zakoupit společně v limitovaném balení za zvýhodněnou cenu 6 499 Kč.

Za výrobou klobouku Fedora Arte stojí 150 výrobních operací, z nichž 80 je výhradně ručních. Na spolupráci se značkou Vasky jsme velmi pyšní, jelikož se povedlo na trh uvést unikátní duo produktů, které budou zákazníkům dělat radost mnoho let a navzájem se produkty perfektně doplňují,“ popisuje novinku Klára Šugárková, marketingová manažerka značky Tonak.

V návaznosti na zájem o barefoot obuv v srpnu rozšířili nabídku o model Terry High vhodný na chladnější dny, který se v posledních dnech stal bestsellerem. Barefoot sortiment plánují do budoucna ještě rozšiřovat. Z veganské obuvi představili limitovanou edici Teny Vegan Vanilla s novou barvou na základě hlasování zákazníků na sociálních sítích.

V říjnu je pro Vasky aktuální účast na Designbloku, který se koná do 9. 10. – v Uměleckoprůmyslovém muzeu se na jejich stánku přenesete do lesa, a to i prostřednictvím VR. Značka se také rozhodla podpořit neziskovou organizaci Loono v rámci Pink October. Z každého prodaného páru bot či doplňku v růžové barvě daruje 100 Kč na šíření osvěty o prevenci rakoviny prsou a dalších onkologických onemocnění.

Vasky rovněž vyvíjí kolekci oblečení. Plánují triko s krátkým rukávem a mikinu v minimalistickém designu. Aktuálně testují vzorky. „Vstupujeme do nového segmentu lehce, jak je naším zvykem. Až na základě zpětné vazby uvidíme, jestli v tomto směru budeme pokračovat,“ uvádí Václav Staněk.

K oslavám 17. listopadu připravují za pomoci Matěje Hoška, který tvoří pod jménem Maappi, limitovanou edici bot. Není to jejich první spolupráce, naposledy představili limitku k 700. výročí Zlína, kterou bylo možné zakoupit v concept storu, který Václav Staněk otevřel v květnu spolu se svými partnery a přáteli, zakladateli Bagind a Wuders. 

I nadále klade značka důraz na customizaci. Nabízí možnost nechat si na vybrané produkty vyrazit například iniciály nebo v konfigurátoru navrhnout boty s originálními motivy a barvami. Rovněž rozvíjí svou B2B nabídku pro firmy, kterým umožňuje nejen custom úpravu, ale i nákup ve větších objemech.

I přes výrazné ochlazení na trhu a nepříznivé situaci v e-commerce segmentu si Vasky stále drží růst. Důkazem jsou tržby, které již nyní v porovnání s předchozím rokem překonali o 50 milionů korun. A doufají v další pozitivní vývoj. „Za uplynulý rok se nám podařilo oslovit nové zákazníky, zároveň jsme vydali několik nových produktů, a i když ekonomická situace není ideální, očekáváme stejně silné Vánoce jako minulý rok,“ komentuje situaci Marek Dobrý, nový marketingový ředitel, který předtím sedm let působil v Heureka Group. Vasky pravděpodobně zvládnou tento rok označit jako růstový, a to přibližně o 50 %. Cíle mají jasné –⁠ překonat 300 milionů korun, přesáhnout hranici 350 000 prodaných produktů a zdvojnásobit zisk.

Pokud rádi posloucháte podcasty ze světa byznysu, zbystřete. Do konce letošního roku se můžete těšit na VS podcast, ve kterém bude Václav zpovídat zajímavé osobnosti z podnikatelské sféry. A určitě se v rámci rozhovorů dozvíte mnoho zajímavého i o něm. 

Zdroj: Vasky