• Fashion News  • Mondaily: Značka Diesel přišla s neotřelou transgender kampaní

Mondaily: Značka Diesel přišla s neotřelou transgender kampaní

I když tento rok je za poslední dobu jeden z nejkrizovějších, nezapomínají módní značky na témata již dlouho společností rezonující. Transgender nebo udržitelnost si opět berou slovo. A také zářijové přehlídky. Budou nějaké?

Značka Diesel přišla s neotřelou transgender kampaní

U příležitosti Pride Month vypráví značka Diesel příběh Francesca – muže, který měl jeden velký sen – být ženou nejen v duši. Chytlavá reklama k uvedení nové kapsulní kolekce sleduje její proměnu v čase a získání nové identity. V rámci oslav tohoto měsíce se Diesel navíc stal partnerem Club Quarantine – online nočního klubu pro queer komunity, který bude koncem června hostit 24hodinovou globální digitální party na Zoomu a zároveň zřídí fond s Nadací OTB na podporu mezinárodních projektů zaměřených na genderovou identitu a integraci na trhu práce.

Farfetch přichází s novým nástrojem sledujícím cestu produktu

Nově můžete skrze online platformu Farfetch s luxusním zbožím sledovat enviromentální stopu vámi objednaných produktů nejen z pohledu cesty, kterou daný kousek musí absolvovat, než k vám doputuje, ale například i z hlediska výběru materiálu. Cílem iniciativy je umožnit nám „myslet, jednat a vybírat pozitivně“ v našem nákupním rozhodování a postavit udržitelnost na jedno z nejdůležitějších míst v tomto procesu.

Burberry odhaluje podzimní plány

Značka Burberry, známá svým béžovým károvým vzorem, oznámila představení kolekce pro jaro/léto 2020. A pokud jste si mysleli, že bude vevnitř, rádi vás vyvedeme z omylu. Konat se totiž bude 17. září na zatím nespecifikovaném otevřeném prostranství, kde jsme všichni vítáni. Pokud se ale stále bojíte cestovat, Burberry pro vás přichystalo i digitální prezentaci.