• Beauty  • Nová značka The Green Theory mění každodenní sprchovou rutinu v rituál péče o sebe

Nová značka The Green Theory mění každodenní sprchovou rutinu v rituál péče o sebe

The Green Theory je nová česká, veganská značka čisté krásy ze srdce Jeseníků, která se zaměřuje na výrobky pečující o tělo. The Green Theory nabízí vysoce kvalitní produkty se 100% přírodních složek, bez plastových obalů a minimálním estetickým designem.

„Naším cílem je inspirovat lidi prostřednictvím designu, aby se vědomě rozhodli pro udržitelnou krásu. Sociální zlepšení probíhá prostřednictvím materiálního zlepšení. Obklopíte-li se krásnými věcmi, vytvoříte si podmínky pro změnu. Věříme, že lidé budou schopni lepšího přístupu k životnímu prostředí pouze díky seberealizaci a vnitřní harmonii.“ říká Ester Ajzenstadt, zakladatelka a inspirátorka společnosti The Green Theory

Rituál, ne rutina!

Produkty The Green Theory byly vytvořeny, aby proměnily Vaši každodenní sprchovou rutinu na meditativní rituál péče o sebe. Připomene Vám, abyste se pozastavili a uvědomili si, že máte zpomalit. Při Vaší příští sprše zkuste svou rutinu využít jako způsob očištění od všeho, co vám již neslouží. Aromaterapeutická vůně z přírodních éterických olejů ze sladkého pomeranče a hřejivého zázvoru pozvedne Vaší náladu, pomůže snížit stres a naplní pocitem klidu a harmonie.

Myšlenka vnitřní harmonie začíná sebeúctou. Začněte hledáním lepšího ošetření pro své tělo a zjistíte, že se změní i kvalita Vašeho života.

„Lidé jsou při nákupu často ve spěchu a mají tendenci v obchodech brát hned tu první věc z regálu. Starejte se o svůj prostor a o to, co do něj vnesete. Vnímejte svou koupelnou jako svatyni. Vytvořte si meditativní atmosféru pro Vaši pohodu. The Green Theory Vás povzbuzuje, abyste se více soustředili na výběr Vašeho produktu pro každý den. Přeci jen je životní prostředí nejvíce ovlivněno našimi spotřebními návyky.“ dodává Ester Ajzenstadt, zakladatelka a inspirátorka společnosti The Green Theory

Zatím sortiment The Green Theory je sestaven ze tří produktů: tělový kartáč, jemný a bezsulfátový sprchový gel s vyváženým pH a tělové mléko. Vše bylo navrženo tak, aby produkty pokrývaly tři základní kroky v péči o tělo: exfoliaci, čištění a vyživení. Složení produktů bylo vylepšeno o deset různých rostlinných výtažků, jejichž cílem bylo udržet tolik potřebnou hydrataci pokožky.

DailyStyle PROMO: Článek je komerční prezentace značky The Green Theory

Zdroj fotografií: archiv značky The Green Theory

Marketing manager